Volledige versie bekijken : Recover Partitie



Mosquitos
16 December 2007, 10:36
Hallo,

Ik heb op mijn pc een andere partitie onder de naam Recover.
Deze stond er al op toen ik hem kocht.
Het is een partitie in FAT32
Nu als ik daar iets wil verwijderen dat ik niet meer wil installeren of een vorige backup verwijder dan blijft de partitie toch even groot als voor ik deze verwijder.
Hoe komt dit aub?

Baloeke
16 December 2007, 12:33
Deze partitie zit volgens mij vol gegevens om je pc terug te installeren. Daarvoor moet je een cd die bij de aankoop van je pc gebruiken.
Het best is uit deze partitie uit te blijven. Daar een wijziging in aanbrengen kan denkelijk veel problemen veroorzaken.

Mosquitos
16 December 2007, 13:11
Deze partitie zit volgens mij vol gegevens om je pc terug te installeren. Daarvoor moet je een cd die bij de aankoop van je pc gebruiken.
Het best is uit deze partitie uit te blijven. Daar een wijziging in aanbrengen kan denkelijk veel problemen veroorzaken.

Denk je?
Er stond toch ook al een map met de naam tools in met de installers in van bv adobe en bullguard.
In de map recover zelf staan gho(ghost) files maar hoe ik die moet openen of terugzetten weet ik ook niet.
En bij de 1 ste keer dat ik zelf een backup maakte dan maakte hij die ook in de partitie recover met een map met de naam van mijn pc.

Baloeke
16 December 2007, 17:39
In je eerste post sprak je van
Ik heb op mijn pc een andere partitie onder de naam Recover.
Deze stond er al op toen ik hem kocht.

Als ik normaal gezien dit zie staan denk ik dat het een deel op harde schijf is die voorbehouden is om je pc terug opnieuw te installeren. Normaal gezien is deze partitie wel verborgen.

Een ghost file kan je denkelijk maar op een manier open en dat is door ghost erop te zetten.

Met welk programma heb jij je backup gemaakt?

Mosquitos
16 December 2007, 19:10
In je eerste post sprak je van
Als ik normaal gezien dit zie staan denk ik dat het een deel op harde schijf is die voorbehouden is om je pc terug opnieuw te installeren. Normaal gezien is deze partitie wel verborgen.

Een ghost file kan je denkelijk maar op een manier open en dat is door ghost erop te zetten.

Met welk programma heb jij je backup gemaakt?

De ingebouwde backup van vista zelf.
Deze maakt een backup in de vorm van zipfiles in een map met de naam van uw pc en datum + een catologusfile.