Volledige versie bekijken : Realbasic 1.x & oude ramdoubler



yvansoftware
16 December 2007, 13:09
Ik ben op zoek naar een trial van realbasic 1.x voor de mac, want ik heb een oude 68k mac (os 6.0) met 4 mb ram. Ik heb al een 2.2 gevonden, maar die klaagt dat ik te weinig ram heb... Ik ben ook op zoek naar een oude versie van ramdoubler die op dit systeem draait. Ik heb op rommelmarkten gekeken en niets gevonden en toen ik bij Google het hele zooitje intikte, kreeg ik alleen irrelevante hits.

Kan er iemand mij helpen?
Vriendelijke groet,
Yvan(Software)

PS: Geen illegale links posten hé... Je kan de (trial/shareware)versie ook op een site zoals rapidshare zwieren en me de link geven als je het thuis bv. op CD hebt liggen.

RODY_2_NL
16 December 2007, 21:34
zie in mijn db allerlei realbasics staan. vanaf 2003 tot april 2007. zijn wel dmg bestanden incl sn. maar of ze werken nog :)

RODY_2_NL
21 December 2007, 05:44
Yvan heeft dus blijkbaar g1 intresse meer ;)

Topic cosed?

yvansoftware
24 December 2007, 14:28
Ik heb zelf al een 2.1, en die draait nog op os classic en dmg bestandjes zijn voor os x. Wel bedankt e en sorry voor de late reactie. Was aan het spelen met syser (een ring-0 debugger) en vista begon moeilijk te doen met de invoer (als ik mijn muis bv. naar links bewoog, ging ze naar boven (-: ). Maar nu is die rommel eraf en gebruik ik terug olly.

Oja, de versie die ik had zat bij MacFormat uit Juli 2000, dus 2003 is net iets te nieuw...