Volledige versie bekijken : powerpoint



zani
16 December 2007, 18:04
Hallo allemaal, mijn naam is Zani en ik ben nieuw op het forum.
Ik heb een vraag over powerpoint : Ik ben ongeveer 1 jaar bezig met presentaties te maken en ik heb lang moeten zoeken hoe ik het moest doen om de muziek mee te sturen met de presentatie ( via e-mail) uiteindelijk heb ik via via een programma gevonden om de muziek om te zetten in een WAVE bestand, de naam van het programma is SWITCH 1.12. Een tijdje geleden is mijn pc uitgevallen, Windows was vast gelopen en is dus helemaal opnieuw moeten geinstalleerd worden met als gevolg dat het programma SWITCH 1.12 verdwenen was, geen probleem dacht ik, dat programmaatje opnieuw opzoeken op internet en alles is opgelost. Maar nu blijkt dat de muziek die ik wil doorsturen achterwege blijft. Kan iemand mij raad geven en zeggen hoe ik kan oplossen. Liefst in verstaanbare taal a.u.b. want ik ben nog een leek en al die speciale termen begrijp ik niet zo goed.

Veel groetjes van Zani en alvast bedankt.:D

Nostradamus
16 December 2007, 19:12
Goeienavond Zani en welkom :good:
Voor je vraag kijk hier eens even:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=48430&page=2 ;)
Ga ook eens kijken bij de Lessen (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=223) van CompuChrisje (y)

dannyma
16 December 2007, 21:08
onder onze vrienden worden op regelmatig basis pps verstuurd soms droevige , grappige , gevaarlijke enz en velen heel leuk om te mogen ontvangen en via deze weg ook bedanken voor het mooi werk en natuurlijk mabuhay zani ;) welcome :).

Adnilleke
17 December 2007, 10:19
http://img472.imageshack.us/img472/8606/copieis5.jpg

zani
17 December 2007, 18:21