Volledige versie bekijken : Shoppen over de grens ... ???



Phil O'Sophe
18 December 2007, 13:43
Louter ter informatie en zonder enige bijbedoeling:

Is shoppen over de grens voordelig(er) ?
Uiteraard is dit ook afhankelijk van hoever je van de grens met een buurland woont.
Voor een aantal voorbeelden:

klik_hier (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GO21LGI16)

compuchrisje
18 December 2007, 23:53
Is niet iedereen uit op eigen profijt? Ik dacht van wel, alleen zijn sommigen nogal extreem in bepaalde gevallen. Omdat in Vietnam zaken zoals videospelers en -camera's duurder zijn, ga ik er nog niet speciaal heen. Ik woon in de grensstreek met Nederland, Hulst is even ver als Sint Niklaas, Antwerpen ligt ietsje verder. En toch kan ik het aantal keren dat we naar Hulst gaan op één hand tellen, op jaarbasis. Ook al weet ik dat zelfs voor doordeweeks winkelen (voeding etc) ik daar wat euro's kan uitsparen. Maar ik ga geen veelvoud van die euro's spenderen in benzineverbruik om ginder dat goede spaardersgevoel te krijgen.
Met een videospeler of camera uit Vietnam ben ik zelfs nog slechter af als er iets defect is, bij wie ga je dan?

RODY_2_NL
19 December 2007, 04:25
Met een videospeler of camera uit Vietnam ben ik zelfs nog slechter af als er iets defect is, bij wie ga je dan?
Naar je belgische distibuteur ;)
-----------------------------------------------
Vanuit NL is het goedkoop winkelen in Duitsland.
Vooral drank, kleding en voedsel kan het veel schelen.
En dat half uurtje auto neem je dan ckers voor lief.

mXX
19 December 2007, 10:17
wij gaan om de 2 weken nar nederland om te shoppen vele goedkoper... naar hulst, bergen op zoom. vooral winkels zoals c1000, dirck vandenbroeck zijn goed koop...
flesjes van limonade kan je daar ook binnen brengen dat is dus mooie meegenomen

adwijngaard
27 January 2008, 10:03
Vanuit Roosendaal(nederland) naar Essen(belgien) ,naar de Aldi.
Ander assortiment dan in nederland ,en ook sterke drank.

Spoorzoeker
27 January 2008, 12:42
Omdat in Vietnam zaken zoals videospelers en -camera's duurder zijn, ga ik er nog niet speciaal heen


Lijkt me niet nee :D:D