Volledige versie bekijken : raar teken voor een opgeslagen word document



Pitbull76
20 December 2007, 17:51
Beste vrienden

raadsel , bij een opgeslagen word document staat er nu zo een dollar teken voor en als i kda open allemaal blokjes in mijn word document.

dit was een origineel word document maar nu blijkbaar ni meer

wie kan me helpen

tnx

RODY_2_NL
20 December 2007, 19:30
Computer al is weer opgestart?

oplossing 1>
Sla de file op in RTF-formaat (bij menu File, keuze Save As). Open het daarna het RTF-document in
Word. Er wordt gevraagd of het document geconverteerd moet worden vanuit RTF, kies OK. Het kan
zijn dat het probleem nu weg is, sla dan het document weer op als Word-document.

oplossing 2>>
Verminkt Word-document herstellen

Soms raakt een Word-document beschadigd. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren tijdens het openen of opslaan. Om zoveel mogelijk van het document te redden, handelt u als volgt:

Kies in Word Bestand >> Openen.
Selecteer in het dialoogvenster Openen achter Bestandstype de optie Tekst uit een willekeurig bestand herstellen (*.*).
Selecteer het beschadigde bestand en klik op Openen. http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/_images_top_10_tips_word_/fbcc41bb6e7e4691.gifWord maakt nu een nieuw document aan en plaatst daarin de (nog aanwezige) tekst uit het beschadigde document. De opmaak en andere eigenschappen van het document zijn verloren gegaan, maar u hebt in elk geval zoveel mogelijk 'platte' tekst terug.

Pitbull76
20 December 2007, 21:04
Dank je voor de eventuele oplossingen

ik zal deze proberen en daarna verslag uitbrengen

tnx