Volledige versie bekijken : Vista ''Windows Verkenner werkt niet meer''



ocraM
23 December 2007, 08:19
Ik krijg meer en meer van deze foutmeldingen ''Windows Verkenner werkt niet meer'' hij zoekt dan naar de problemen, maar na lang laden en wachtten komen er geen problemen, dan komt er een nieuwe melding met zoiets van "Windows verkenner wordt opnieuw gestart". Dan vernieuwt hij de pagina en voor een tijdje kan ik weer door maar die fout komt toch regelmatig terug hoor !

compuchrisje
23 December 2007, 10:10
Komt niet alleen bij jou voor blijkbaar, meerdere vergelijkbare zaken gevonden. Het euvel kan een gevolg zijn van het downloaden of verplaatsen van grote hoeveelheden bestanden, het instellen van een nieuw bureaublad etc. In geval je met het aanmaken van een nieuwe gebruiker (tijdelijk) niet meer dat probleem krijgt betekent het dat je profiel corrupt is geworden. In dat geval is er een oplossing mogelijk: hier (http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/Help/769495bf-035c-4764-a538-c9b05c22001e1033.mspx)

ocraM
23 December 2007, 11:02
Ik werk ook wel met een externe harde schijf van 500GB, meestal als ik daar gegevens wil van overnemen begind het probleem kan die harde schijf misschien een oorzaak zijn van het probleem