Volledige versie bekijken : Messenger - gedeelde mappen



Bartmen
24 December 2007, 17:59
Hello

Is er iemand die weet hoe je die vervelende meldingen kan uitzettingen in messenger waar gevraagd wordt als je een gedeelde map wil aanmaken, terwijl de ander (en ik ook niet) totaal niet achter gevraagd hadden

sukkeltje456
24 December 2007, 23:35
Is een bug denk ik, Heb er ook veel last van.

Maar als ik mij niet vergis kan je dat bij de opties wel doen.

opties--->gedeelde mappen

Bartmen
25 December 2007, 00:46
Is een bug denk ik, Heb er ook veel last van.

Maar als ik mij niet vergis kan je dat bij de opties wel doen.

opties--->gedeelde mappen
Op hoop van zegen :)

compuchrisje
25 December 2007, 03:47
Is een bug die er gewild is ingezet, net als de piepjes, tuutjes en bliepjes waar je stapelgek van wordt als er méér dan één persoon tegelijk met je praat via messenger. Schakel alles wat je niet gebruikt of wat je hindert gewoon uit. MSN zal dan meteen ook met een hele brok minder werkgeheugen gaan lopen. Je zou ervan schrikken wat dat kleine venstertje nodig heeft als je aan het chatten bent.

Bartmen
25 December 2007, 12:07
Is een bug die er gewild is ingezet, net als de piepjes, tuutjes en bliepjes waar je stapelgek van wordt als er méér dan één persoon tegelijk met je praat via messenger. Schakel alles wat je niet gebruikt of wat je hindert gewoon uit. MSN zal dan meteen ook met een hele brok minder werkgeheugen gaan lopen. Je zou ervan schrikken wat dat kleine venstertje nodig heeft als je aan het chatten bent.
En waar zet ik dat uit? :p
Aangezien in opties weinig teken van deze zaken staat

RODY_2_NL
25 December 2007, 12:37
@bartman Onder je documenten op je c schijf staat een map Gedeelde mappen. Deze heeft betrekking op msn. Als je deze openklikt zal waarschijnlijk een aantal msn namen instaan van deze problemen. Gewoon verwijderen.

Dan ga je naar msn>extra>opties>gedeelde mappen>> en zet beide hokjes uit. Dus geen vinkje er in.>klik op toepassen en alles word zeg maar grijs.

Bartmen
25 December 2007, 12:39
@bartman Onder je documenten op je c schijf staat een map Gedeelde mappen. Deze heeft betrekking op msn. Als je deze openklikt zal waarschijnlijk een aantal msn namen instaan van deze problemen. Gewoon verwijderen.

Dan ga je naar msn>extra>opties>gedeelde mappen>> en zet beide hokjes uit. Dus geen vinkje er in.>klik op toepassen en alles word zeg maar grijs.
Staat niks in,en hokjes zijn uitgevinkt...
Maarja, we zullen zien :)

RODY_2_NL
25 December 2007, 12:54
Kun je wel de map gedeelde totaal verwijderen?

Heb je wel de juiste versie? 2008? 8.5.1302.1018?
Heb je msn plus erbij draaien? zo ja de update gisteren ervan gehad?

Bartmen
25 December 2007, 12:55
Kun je wel de map gedeelde totaal verwijderen?

Heb je wel de juiste versie? 2008? 8.5.1302.1018?
Heb je msn plus erbij draaien? zo ja de update gisteren ervan gehad?

Msn gisteren pas afgehaald...
Update waar?

RODY_2_NL
25 December 2007, 20:28
Kijk ff op je de nieuwste hebt dan. staat onder help>info