Volledige versie bekijken : xp op laptop



blade1
25 December 2007, 19:46
Hoi
Na het formatteren en herinstalleren van xp op men laptop zijn er verschillende drivers die ik niet meer kan installeren.
Het betreft een Acer Aspire 5610.
Bij apparaatbeheer staat fout bij,
Modem device on high definition audio bus
Pci flasch geheugen ( 3x )
Laptop sluit ook niet meer af wanneer je hem dichtklapt.
Op de site bij Acer kan ik de drivers gemakkelijk vinden maar is onmogelijk deze te installeren.

Dank op voorhand en nog prettige feestdagen
blade1

RODY_2_NL
25 December 2007, 20:17
als het goed is heb je bij je acer een recover/drivers cd erbij gehad.

blade1
25 December 2007, 21:34
Heb ik er inderdaad bijgehad.
Pc is nu enkele maanden oud en heb er een officiele xp pro opgezet.
Een deel functies van het toetsenbord werken ook niet.
Na de herinstallatie lukt het niet meer om die drivers er op te krijgen.
Heb ondertussen wel 50 keer xp op een pc gezet en altijd de drivers er terug opgekregen.

Baloeke
26 December 2007, 18:54
Heb ik er inderdaad bijgehad.
Pc is nu enkele maanden oud en heb er een officiele xp pro opgezet.
Een deel functies van het toetsenbord werken ook niet.
Na de herinstallatie lukt het niet meer om die drivers er op te krijgen.
Heb ondertussen wel 50 keer xp op een pc gezet en altijd de drivers er terug opgekregen.
Waarom zo dikwijls (her)installeren? Welke foutmelding krijg je als je de drivers installeert?

blade1
28 December 2007, 22:35
Hoi
Even verduidelijken dat ik op die laptop pas voor het eerst xp pro opzet.
Heb vandaag vernomen dat ik op de site van acer nog een ander bijkomend pakket software kan vinden dat zou moeten helpen.

alvast bedankt

dannyma
29 December 2007, 15:09
hier heb je de sound driver al :http://nl.swoopshare.com/my/file/658850d4eeaaaa49bd506313003ca632

gabriel
29 December 2007, 20:05
haha een zeer veel voorkomend probleem ..... herinstalleren met een ander OS op merk pc .... iedereen wil direkt het nieuwe OS erop = fout !
eerst het oude OS erop .... en dan pas het nieuwe ! = reden je drivers voor wat dan ook staan er reeds op ... eigen ervaring (siemens )

dannyma
30 December 2007, 00:42
ik heb hier ook siemens en toch is het me gelukt om alle vraagtekens te laten verdwijnen want in principe niet zoveel zijn b.v het geluid en grafische gedeelte blijken niet te kunnen maar door intens gezoek heb hier boven al gevonden maar dan alleen voor high defenition sound en grafische als het nvidia is het gewoon de forceware downloaden en nvidia doet de rest ;) .
voor andere grafische kaarten weet ik het nog niet maar wordt achter gezocht .

zariash
30 December 2007, 01:37
haha een zeer veel voorkomend probleem ..... herinstalleren met een ander OS op merk pc .... iedereen wil direkt het nieuwe OS erop = fout !
eerst het oude OS erop .... en dan pas het nieuwe ! = reden je drivers voor wat dan ook staan er reeds op ... eigen ervaring (siemens )
ook mijn ervaring maar dan met een compaq.
grtjs