Volledige versie bekijken : 2 filmbestanden op 1 dvd



DKF
29 December 2007, 17:08
Beste mensen,

Ik heb zojuist met WinAVI Video Converter een film (rmvb-bestand) omgezet naar een dvd bestand om die vervolgens op een dvd'tje te branden.

De film was voor het omzetten 400MB groot en na het omzetten 1GB + 350 mb groot.

De film duurde 1 uur en 40 minuten. Voor het omzetten was de film maar 1 bestand groot, na het omzetten zijn het 2 bestanden, op een bestand staat 1 uur en 14 minuten van de film en in het andere bestandje staat 26 minuten van de film.

Voor mij geen probleem dat het over 2 bestanden verspreid is, wat mij echter wel dwarszit is, als ik beide bestanden op 1 dvd'tje zet, kan ik die film dan wel helemaal bekijken of mis ik dan die 26 minuten die op een apart bestandje zit.

Alvast bedankt voor de informatie.

Met vriendelijke groet,
DKF.

ghost
29 December 2007, 17:20
Je moet dus wel alles op een dvd zetten , als er ook een ifo file en bup file en de vob's , dus alles wat er is, door het omzetten moet je op uw dvd branden.

DKF
29 December 2007, 18:38
ja, dat begrijp ik, maar tijdens het omzetten van de rmvb-file naar dvd (vob etc) is de film in twee bestanden opgesplitst een .vob-file van 1 gb groot en een .vob file van 300 mb groot.

ik vraag me dus af of ik beide .vob-files op de dvd'tje kan branden of ik dan die hele film zie?!?

Pilote
29 December 2007, 18:43
je kan beide deeltjes op 1 dvd branden. doe je dit niet zal je de hele film niet zien.