Volledige versie bekijken : Originele SMS ?



fryum
31 December 2007, 17:08
Het is een beetje kort, ik weet het, maar misschien nog snel een topic over iets originelere sms'jes om elkaar een gelukkig nieuwjaar toe te wensen ?

Het mijne is niet origineel (zonet zelf ontvangen), maar wel mooi, vind ik:

Ik vond een sterretje voor de deur. t' Had een glinsterend gele kleur. Ik nam het voorzichtig op en zei: dit jaar krijg jij dit sterretje van mij. Wij wensen je een jaar vol vreugde en zonneschijn, een jaar waarin verdriet en zorgen twee vreemden zijn, een jaar waarin vrienden komen en gaan en waarin geen plaats is voor een traan. Prettige feestdagen vanwege ...

Nog suggesties ?

GuntherS
31 December 2007, 22:19
Hee, ik heb net dezelfde ontvangen :)

3raGnicS_
1 January 2008, 00:28
Nog maar pas bevallen en jozef kreeg jeuk aan zijn ballen , ze vogelden erop los met de ezel en de os. Maria kwam klaar en brulde EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !

fryum
1 January 2008, 09:27
Het is nu intussen al wel wat te laat, maar ik heb er nog enkele gekregen die hier wel zouden passen :

In mijn handjes heb ik iets verborgen... Het zijn kusjes voor vandaag en morgen... Ze brengen geluk het hele jaar... Alvast een spetterend nieuwjaar!!!

Met vrienden kun je lachen en leuke momenten delen. Ze zijn er als je ze nodig hebt. Ze helpen je door de moeilijke momenten heen en bovenal vrienden staan altijd voor je klaar en om al die redenen wens ik je een heel gelukkig nieuwjaar !

Vanavond veel te zat , morgen de ganse dag plat , daarom zeg ik nu al maar gelukkig nieuwjaar

seb
1 January 2008, 14:07
Aai wisj joe a hepie toetowzunt ent eejt wit lots of hepienes, lauv, sukses ent a goet helt. Aj doe it now biekos lejter it wont work & ai wil ie moor drunk!

Straks ben ik waarschijnlijk te zat, morgen lig ik de hele dag plat met mijn maag en darmen door elkaar. Daarom wens ik je nu al een gelukkig nieuwjaar

:D:P

Mosquitos
1 January 2008, 14:30
Gevonden op het internet.
1tje om over natedenken :)

Het wordt zo vaak gezegd
“de allerbeste wensen”
Vooral die eerste week.
Zelfs door onbekende mensen.
Op dat moment vraag ik me af.
Terwijl ik naar die mensen staar.
Wie heeft er nu nog niet gelogen.
In het nieuwe jaar.
Een Gelukkig Nieuwjaar 2008

nojs
1 January 2008, 15:37
Tack för igår alla!

In het zweeds

Baloeke
1 January 2008, 15:49
Heb een gelijkaardige SMS zoals Fryum ontvangen

Dit kerststerretje * schijnt helder en klaar, dat het de weg mag leiden naar een gelukkig nieuwjaar. Als dit kleine kerstkaartje je hartje even raakt, is het omdat ik het wenste terwijl ik dit maakte. Een spetterend einde en een fantasisch begin met veel vriendschap, geluk en liefde in een gezond en vredevol 2008. Grtjes van .... aan heel de familie.

Via mail ontving ik ook iets speciaal




2 0 0 8




Ik weet niet wat 2007 heeft gebr8 ,


maar ik hoop dat tweeduizend en 8


je alles geeft waar je naar sm8 .


Geen haastig j8 ig leven,


geen kl8 en over ge zondheid,


wel veel liefde en aand8 ,


eendr8 , z8 heid en kr8 .


Ik hoop en verw8


dat een pr8 ig 2008 je toel8 .

lindavancolen
1 January 2008, 21:20
Deze vond ik mooi :

Tuut
Tuut
Ur taxi's waiting @ the door!
Ritduur : 365 days
Bagage : zak vol memories & tas met voornemens
Bestemming : Een gezond happy 2008!

en deze kan nog gestuurd worden :

Pssst! Kom eens dichter bij het scheremke. Nog dichter, nog, nog, ni met uwen neus! Me uw kaak! SMAK!! GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

2B's
1 January 2008, 22:42
Die laatste heb ik vandaag drie keer ontvangen Linda...

Kaarsjes en lichtjes...
mooie woorden en gedichtjes...
een gezond en gelukkig nieuwjaar, vol warmte en aandacht voor mekaar...

3

2

1

0


<<<B O O M>>>
Je bent net geraakt door een dikke knuffelvan ons...
Prettige feesten en een superknallend 2008...

decat
3 January 2008, 04:07
het grappigste wat ik heb gekregen was:


blabla blablabllblalalbla, en nog veel blalaablalblalba 2008, voila!


:D