Volledige versie bekijken : Werfault.exe - Hoog CPU



Mosquitos
3 January 2008, 13:32
Hallo,

Heb sinds gisteren last van een hoog CPU als ik de computer opstart.
Dit wordt veroorzaakt door werfault.exe(Windows Probleemoplosser)
Deze blijft hoog tot ik dit proces beëindig of een dumpbestand maak.
Weet iemand hoe dit komt aub en hoe ik dit oplos?

gabriel
3 January 2008, 17:54
ga even naar services.msc ( uitvoeren ) ergens onderaan vind je : windows driver foundation ..... op handmatig plaatsen , heeft te maken met net frame work
als ik verkeerd ben laat maar horen wil je ?

Mosquitos
3 January 2008, 21:19
ga even naar services.msc ( uitvoeren ) ergens onderaan vind je : windows driver foundation ..... op handmatig plaatsen , heeft te maken met net frame work
als ik verkeerd ben laat maar horen wil je ?

Nee deze was het niet maar toch bedankt.
Heb deze voorlopig op handmatig gezet en het probleem lijkt opgelost maar vraag mij af of dit wel goed is omdat deze misschien standaard op automatisch staat.
Of zou een ander programma deze op automatisch gezet hebben?
http://img177.imageshack.us/img177/8026/naamloosdo4.jpg

Heb hem nu op automatisch (vertraagd starten) gezet en dat blijkt ook te werken.
CPU blijft normaal nu terwijl de service toch gestart is met windows.
Zal hem zo maar laten staan.

gabriel
4 January 2008, 15:32
beste het blijkt toch dat ik gelijk heb ....... voor vista heb je net frame work nodig versie 3.0 , misschien even opnieuw installeren zou een goed idee zijn en dan de service op manueel zetten , verdeet vooral niet om deze toch te aktiveren ( dit is niet automatisch !! )

Mosquitos
6 January 2008, 18:34
beste het blijkt toch dat ik gelijk heb ....... voor vista heb je net frame work nodig versie 3.0 , misschien even opnieuw installeren zou een goed idee zijn en dan de service op manueel zetten , verdeet vooral niet om deze toch te aktiveren ( dit is niet automatisch !! )

Vind deze niet in mijn software en als ik deze wil installeren zegt hij dat ik eerst windows xp sp2 moet installeren???

Heb hem gevonden bij windows onderdelen.
Xps viewer alleen staat aangevinkt.

gabriel
7 January 2008, 19:12
kijk even hier naar http://msdn2.microsoft.com/en-us/windowsvista/bb188202.aspx

g_man
7 January 2008, 19:47
Mss niet de oplossing die je zoekt...maar wie gebruikt nu die service...uitschakelen die bucht!