Volledige versie bekijken : foutmelding installatie AVG



vleerke
3 January 2008, 22:40
hallo,

ik probeer al een paar dagen de antivirus AVG free te installeren. Ik werk wel met windows vista. Hij installeert maar totdat het programma bijna voltooid is krijg ik ineens de volgende foutmelding

Installion failed:
1error and 1warning occured. Click details to show more information.

details:Local machine: prepared for the installation
Initialization:
Warning: Windows Firewall activity checking failed.
De eindpunttoewijzer heeft geen eindpunten meer beschikbaar. (1753)
Actions plan:
Error: Evaluating of the short file name failed for "C:\Program Files\Grisoft\AVG7\avgrssvc.exe".
Creating of the temporary folder "C:\Program Files\Grisoft\AVG7\avgrssvc.exe" failed.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (2) %PATH% = "C:\Program Files\Grisoft\AVG7\avgrssvc.exe"


ik heb het al volledig proberen te verwijderen en opnieuw te doen maar het mislukt steeds. Ik heb ook norton internet security(LiveUpdate) proberen installeren maar ook dit mislukt tijdens de installatie. Kan iemand me helpen, ik krijg steeds foutmeldingen. Mijn outlook 2007(e-mails) werkt ook niet meer terwijl de instellingen allemaal ok zijn. Kan echt iemand me helpen aub????

sykke
3 January 2008, 22:46
heb je nog een ander antivirus draaien?
Probeer eens te installeren met de firewal uitgeschakeld (windows defender) en een ander antivirus indien aanwezig ook

vleerke
3 January 2008, 23:10
heb je nog een ander antivirus draaien?
Probeer eens te installeren met de firewal uitgeschakeld (windows defender) en een ander antivirus indien aanwezig ook


ik kan blijkbaar windows defender ook niet openen, hij heeft ook een foutmelding weer:de toepassing kan niet worden geïnitialiseerd..... de service van dit programma is vanwege een probleem gestopt.Start de computer opnieuw op of zoek in help en ondersteuning hoe u een service handmatig kunt starten als u de service wilt starten.dat kan toch niet dat dit ook niet meer werkt, dat zat standaard op mijn computer:shocked:. heb de firewal uitgeschakeld maar blijft hetzelfde en een ander programma zit er niet op mijn pc. wat moet ik nu doen?

sykke
3 January 2008, 23:18
blijkbaar meerdere probs heb je dit al lang

vleerke
3 January 2008, 23:24
blijkbaar meerdere probs heb je dit al lang


Sinds maandag. Ik heb zondag itunes companion geïnstalleerd en sindsdien heb ik probs met outlook 2007(kan geen e-mails verzenden/ontvangen) terwijl instellingen correct zijn. vga werkt niet meer en norton internet security doet het ook niet meer en nu ontdek ik dat windows defender ook niet reageert.

is er een oplossing?:shy:

sykke
3 January 2008, 23:35
weet niet hoe dat zit in vista maar kan je niet terug gaan naar een herstelpunt van voor die datum

vleerke
3 January 2008, 23:44
weet niet hoe dat zit in vista maar kan je niet terug gaan naar een herstelpunt van voor die datum


Je kunt het niet geloven maar het is mij na 4dagen gelukt om mijn outlook terug in orde te krijgen. Nu nog de rest, maar hoe?? hhmm.
Ik heb herstelpunt al geprobeerd maar ook dat heeft geen enkele zin. Er moet toch ergens een fout zitten in mijn bestanden waardoor niks van mijn beveiligingsprogramma's niet meer wil werken. Heb hijackthis geïnstalleerd,registry cleaner en daar gaf hij al 660fouten of hoe zeg je dat aan. Ik weet voor de moment niet meer wat ermee doen.

ghost
4 January 2008, 01:40
Je kunt het niet geloven maar het is mij na 4dagen gelukt om mijn outlook terug in orde te krijgen. Nu nog de rest, maar hoe?? hhmm.
Ik heb herstelpunt al geprobeerd maar ook dat heeft geen enkele zin. Er moet toch ergens een fout zitten in mijn bestanden waardoor niks van mijn beveiligingsprogramma's niet meer wil werken. Heb hijackthis geïnstalleerd,registry cleaner en daar gaf hij al 660fouten of hoe zeg je dat aan. Ik weet voor de moment niet meer wat ermee doen.

Zekers niks fixen aan die hijackthis !!!!
Volg dit maar http://www.minatica.be/showthread.php?t=39088 Zeker de eerste 9 punten lezen.
Dat logje plaats je dan dus hier http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=46

strikerfox
4 January 2008, 02:48
geen back-up gemaakt voor je nieuwe software instaleert dan heb je pech.

vleerke
4 January 2008, 12:24
geen back-up gemaakt voor je nieuwe software instaleert dan heb je pech.


jawel hoor, heb zeker en vast een back up gemaakt maar haalt niks uit!!