Volledige versie bekijken : Had graag uw mening over MB



reddevel
4 January 2008, 00:27
Heb een nieuw MB laten steken daar het mijne stuk was, ze hebben er een AMD type K8N Neo4-F S939 ingestoken graag had ik jullie mening gehad over de kwaliteit van dit type, eventueel door eigen ervaring. De reden van mijn vraag is eigenlijk een beetje om te zien of ik een stap voor- of achteruit heb gedaan daar ze mij niet om mijn mening gevraagd hebben, mijn vorig moederbord was van het type; GA-K8NF-9-TA en kan hierover op internet weinig vinden heel waarschijnlijk omdat het een TARGA EDITION was. Alvast bedankt voor de reacties

tzwientjuh
9 January 2008, 22:53
Is het mogelijk dat uw computer van de Lidl is? Want als zij een computer verkopen is het van de merk 'Targa'. GA-K8NF-9-TA (Targa edition) is eigenlijk van Gigabyte maar ze verandereden de naam om ja ... 'fool-proof' zou ik zeggen. En daarom dat je waarschijnlijk er niets over vind.

Uw nieuw moederbord, K8N Neo4-F S939, ziet er zeker niet slecht uit. Want je hebt waarschijnlijk een AMD 64-bit cpu. Dit moederbord is er voor gemaakt. Het heeft mooie specificaties en ik denk niet dat het een slechter moederbord is ;)
Jammer dat je niet 2 sloten heb van PCIx16, je kon dan crossfire of sli gebruiken. Maar je bent waarschijnlijk geen gamer.:)

greetz

g_man
9 January 2008, 23:29
Die K8N Neo4-F IS een van de betere S939 mobo's... :good:

reddevel
10 January 2008, 09:53
Is het mogelijk dat uw computer van de Lidl is? Want als zij een computer verkopen is het van de merk 'Targa'. GA-K8NF-9-TA (Targa edition) is eigenlijk van Gigabyte maar ze verandereden de naam om ja ... 'fool-proof' zou ik zeggen. En daarom dat je waarschijnlijk er niets over vind.

Uw nieuw moederbord, K8N Neo4-F S939, ziet er zeker niet slecht uit. Want je hebt waarschijnlijk een AMD 64-bit cpu. Dit moederbord is er voor gemaakt. Het heeft mooie specificaties en ik denk niet dat het een slechter moederbord is ;)
Jammer dat je niet 2 sloten heb van PCIx16, je kon dan crossfire of sli gebruiken. Maar je bent waarschijnlijk geen gamer.:)

greetz

is inderdaad een pc van de Lidl, en ik ben inderdaad niet zo'n gamer dus vorig moederdbord voldeed wel een beetje aan de verwachtingen, ben meer bezig met het bewerken van films en dergelijke.

reddevel
10 January 2008, 09:55
Die K8N Neo4-F IS een van de betere S939 mobo's... :good:

thanks doet goed om dit te horen had er eigenlijk een beetje bang voor en zekers omdat ze mijn mening niet gevraagd hadden alvorens het te plaatsen.