Volledige versie bekijken : vraagje???



kevinS
4 January 2008, 18:54
hallo,
ik zou voor school en spreekbeurt moeten geven over priester Daens(met goedsdienst) maar ik heb al uren zitten googlen ma ik vind wel veel ma ik kan er niet meer aan uit enzo:damn: zou er nu iemand zo vriendelijk willen zijn om mij over priester daens wat info te geven of als je al ooit eerder een spreekbeurt over priester daens hebt moeten maken geef mij die dan aub.

jah ik weet er denken er nu al veel van die is gewoon lui en wilt dat gewoon niet maken enzo... ...neen zeker niet ik heb al 2 gezocht en heb al een beetje ik heb er zelfs een powerpointpresentatie over gemaakt maar ik zoek gewoon wat meer info en hulp!!!!

alvast bedankt om te lezen en eventueel te reageren

Iced Dragon
4 January 2008, 19:31
have a little faith ... :good:


Ik ben 8 weken aan een stuk tot een gat in de nacht bezig geweest met het voorbereiden van een presentatie.
Twee daagjes werken (en ik neem aan geen 48 uur ...) is niet te veel.
(het mijne ging over evolutie, btw :p)

kevinS
4 January 2008, 20:21
ik heb al die tijd niet ik zou het nu vrijdag moeten hebben en alst is mij te komanderen zeg dan nx ik heb gevraagd om hulp/info en niet in commentaar!!!!!

seb
4 January 2008, 20:40
tis commanderen en een beetje vriendelijker mag ook en dan nog iets: dit is een ICT-forum, geen forum waar men je huiswerk maakt!

kevinS
4 January 2008, 20:42
ik probeer vriendelijk te blijven maar dat is nu elke keer dat ik iets post dat ze altijd over iets anders beginnen dan dat ik gevraagd heb

Iced Dragon
4 January 2008, 21:31
ik wil enkel zeggen dat je voor een werkje voor het middelbaar nog tijd genoeg hebt, zeker als't tegen volgende vrijdag is en je al een hele kerstvakantie achter de rug hebt.

Ik heb gelezen én gereageerd, niet gecommandeerd.
Commanderen is zoiets als: ga naar wikipedia.org en tik in: "Adolf Daens". Trouwens, als je al zoveel info hebt, wa samenvatten hé, jong. Of kijk eens naar de film.

ghost
4 January 2008, 21:56
Ik kan u niet helpen (ben niet zo gelovig :D), maar laat die pps eens zien wat je al hebt gemaakt:)

Baloeke
4 January 2008, 22:50
Aansluitend op reactie van ghost. Laat zien wat je hebt, en hopelijk kunnen wij aan vullen

3raGnicS_
4 January 2008, 23:05
http://www.aalst.be/?siteid=13&rubriekid=802 Kan je dit ook gebruiken?

kevinS
5 January 2008, 11:24
de powerpoint presentatie is af die moet je niet hebben en over priester daens zelf heb ik :

Dag klasgenoten ons onderwerp wat Joris en ik vandaag aan jullie gaan voorstellen is Priester Daens.
De volledige naam van priester Daens is Adolf daens Hij werd geboren op 18 december 1839 te Aalst
Hij was student in het jezuïetencollege te Aalst en werd tot katholieke priester gewijd in 1873 .En hij was na de wijding in veel parochies onderpastoor.
Hij ging zich interesseren in het lot van de arbeiders die in meest mensonwaardige omstandigheden in de fabrieken van de stad Aalst leefden. Hiervoor richtte hij de daensistische (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Daensisme&action=edit) beweging op

wilt iemand wat toevoegen of wat veranderen ik ben zelf ook aant zoeken 'k haal wat boeken enzo en daar vind ik wel info in, maar wie me wil helpe doe maar gerust!!!


Ik kan u niet helpen (ben niet zo gelovig :D), maar laat die pps eens zien wat je al hebt gemaakt:)

ik ben ook niet zo gelovig hoor maar we hebben dat thema bij godsdienst gekregen en wat moet dat moet eh;)

kevinS
6 January 2008, 16:27
kan iemand mij helpen????

monne
6 January 2008, 19:43
Aan 1 punt per seconde haal je met deze zinnetjes 20 punten op 20.

kevinS
6 January 2008, 20:46
?????

kevinS
8 January 2008, 20:48
Help Plz!!!

Baloeke
8 January 2008, 22:24
In je eerste post schrijf je

ik heb er zelfs een powerpointpresentatie over gemaakt maar ik zoek gewoon wat meer info en hulp!!!!
alvast bedankt om te lezen en eventueel te reageren
Ghost en ik vragen om die powerpoint file eens te kunnen zien, om wat aan te vullen, en jou reactie is:

de powerpoint presentatie is af die moet je niet hebben en over priester daens zelf heb ik :

Dag klasgenoten ons onderwerp wat Joris en ik vandaag aan jullie gaan voorstellen is Priester Daens.
De volledige naam van priester Daens is Adolf daens Hij werd geboren op 18 december 1839 te Aalst
Hij was student in het jezuïetencollege te Aalst en werd tot katholieke priester gewijd in 1873 .En hij was na de wijding in veel parochies onderpastoor.
Hij ging zich interesseren in het lot van de arbeiders die in meest mensonwaardige omstandigheden in de fabrieken van de stad Aalst leefden. Hiervoor richtte hij de daensistische (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Daensisme&action=edit) beweging op

Als je dit alles is wat je gevonden hebt op het internet, is dat maar bijzonder weinig.
De leden willen je graag helpen, maar het is niet de bedoeling dat wij hier voor al onze schoolgaande jeugd hun huiswerk gaan maken.
Als ik op mijn 2de favoriete site ga krijg ik over priester Daens dit te zien
Resultaten 1 - 20 van circa 91.400 pagina’s in het Nederlands voor priester Daens Dus keuze genoeg.

Spoorzoeker
8 January 2008, 22:27
Ik geef in Google in: Priester Daens en wat krijg ik ? 10 pagina's vol met websitelinken !!!!!!.

:D:rolleyes:

Enneh, men probeert je hier te helpen, af en toe een beetje melig/sarcastisch antwoord moet kunnen, dus ik snap niet dat je gelijk zo in de gordijnen vliegt.

kevinS
9 January 2008, 15:07
ik heb ondertussen alles bijna volledig zelfgemaakt toch bedankt voor de helpers!!!






ps: reactie op baloeke: ik had gezegd dat de powerpointpresentatie afwas dus daar moest je niks meer aan tevoegen

Pjj
9 January 2008, 19:41
En als wij jou nu es wille helpe met de powerpoint? ^^

Iced Dragon
9 January 2008, 20:50
ps: reactie op baloeke: ik had gezegd dat de powerpointpresentatie afwas dus daar moest je niks meer aan tevoegen

teveel afwas?

gaat je volledige ppt dan niet over Daens?

Spoorzoeker
9 January 2008, 21:14
Ik stel keihard dat je uit je nek kletst.

Je zegt dat je het die vrijdag in de week van 4 januari af moet hebben, maar je hebt het er nu nog steeds over.

Iced Dragon
9 January 2008, 22:00
nee, dit is pas de eerste week na de kerstvakantie, dus moet het tegen nu vrijdag, 11/1, af zijn.

maar aangezien de powerpointpresentatie af is zou ik niet weten wat er nog extra bij moet? Zeker niet met die volledige tekst die je al had op de vorige pagina?

Baloeke
9 January 2008, 22:10
ik heb ondertussen alles bijna volledig zelfgemaakt toch bedankt voor de helpers!!!
ps: reactie op baloeke: ik had gezegd dat de powerpointpresentatie afwas dus daar moest je niks meer aan tevoegen
Hoe kunnen wij weten dat die ppt niet volledig over Priester Daens ging?

Iced Dragon
12 January 2008, 14:26
zo, en hoe was de spreekbeurt?

kevinS
13 January 2008, 12:29
we hebben gewoon de tekst moeten afgeven en ik moet binnekort pas voorbrengen

RobinS
23 January 2008, 21:51
het is ondertusse wel al af.
i