Volledige versie bekijken : help !



carl
5 January 2008, 10:11
Heey mensen,
Ik ben radeloos op zoek naar een DEFTIGE player/codec voor HD matroska files
-vlc media player suckt gwn --> vastlopers, glitches
-media player classic downgrade de kwaliteit zodat hij er echt lelijk uitziet
-matroska codec paack full, cccc codec pack geven ook stutter
-haai media splitter ofso geeft geen geluid
en het bizarre is: cpu usage staat NIET op 100%, hangt ron de 60. ram is ook OK, en of ik het van interne of externe HDD speel maakt ook geen verschil.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de buffergrootte/snelheid
p.s.: kan iemand me gelijk eens uitleggen wat ik moet met avivo, naart schijnt kan je die laten meehelpen ofso (heb een X1600PRO)

carl
6 January 2008, 16:46
ok, nu ben ik eindelijk zo ver dat een mkv vloeiend speelt, nu kan ik geen wmvhd afspelen. meerbepaald de wma3 audio ervan(6 ch, 768 kb) stottert verschrikkelijk (powerdvd, al de rest) of loopt voor op de video (windows media player). Om de haren uit het hoofd te trekken, ik ben al welgeteld 24 u bezig om eht werkend te krijgen en nog steeds geen resultaat, al verschillende codecs gebruikt, ...
aan mijn geluidskaart en cpu usage zal het ni liggen, ik heb een audigy 2ZS en cpu zit mooi op 60-70 %

dannyma
6 January 2008, 18:16
xp of vista ?

carl
6 January 2008, 20:40
windows xp corporate met SP2, win MP 11 (en de runtimes) en zowel het ccc als het k-lite codec pack geprobeerd, Directx 9.0c op ati radeon X1600 pro AGP4X, asus p4pex, S478 northwood P4 2.8GHZ HT, 1 GB DDR1 PC 3200 ram (m.a.w. dat zou perfect moeten draaien)
op m'n laptop met vista draait ie wel wmaar is de performance om van te beginnen huilen (cpu niet krachtig genoeg, geen avivo)