Volledige versie bekijken : vraagje



vincent007
6 January 2008, 15:15
hallo allemaal
ik heb eens een vraagje over een pc
ik heb deze gezien in men plaatselijke pc winkel:
maar nu is mijn vraag: Als ik er thuis 2 gig ram van maak en een goei grafische kaart in steek...
zou deze pc dan kunnen gebruikt worden voor te gamen(geen hardcore gamen)maar ik wil toch moh airborne willen spelen en crysis en toch wat nieuwere games op redelijke resolutie en beeldkwaliteit
is dit mogelijk
<address style="text-align: center;">CASE 300W</address><address style="text-align: center;">CPU INTEL CELERON64 D356 3.33GHZ SOCKET775</address><address style="text-align: center;">MB ASUS I S775 P5VD2-MX SE mATX</address><address style="text-align: center;">Kingston DDR2 512Mb</address><address style="text-align: center;">HDD Western Digital 80GB</address><address style="text-align: center;">DVD/CD WRITER NEC AD-7170 18x12xRAM Black</address><address style="text-align: center;">Soundcard Onboard</address><address style="text-align: center;">240€


</address>

Iced Dragon
6 January 2008, 15:24
Waarschijnlijk zal een zwaardere voeding ook gebruikt kunnen worden?

vincent007
6 January 2008, 15:40
dus volgens jou zou het mogelijk zijn als ik er een zwaardere voeding , meer ram en graka in steek. dan zou ik dus de nieuwere games kunnen spelen?

Kokki
6 January 2008, 15:56
Dan stel ik voor dat je alle onderdelen los koopt en de pc zelf ineensteekt. Je wil nu betalen voor een nieuwe graka, meer geheugen en een nieuwe voeding. Wat is dan nog het nut van die pc te kopen? Je komt dan makkelijk op een budget van 450€.
Dan zou ik eerder eens kijken naar de mid-range van g-man. Haal daar het toetsenbord, muis, card-reader en dergelijke uit, bestel in Nederland en je hebt het systeem wat daar staat voor minder dan 650€.

vincent007
6 January 2008, 16:06
ok ik ga dan morge wat de onderdelen bestellen en da laat ik ze in elkaarsteken door ne maat
mag gesloten worden

PeterN
7 January 2008, 12:08
Geen hardcore gaming maar wel moh airborne en crysis en toch wat nieuwere games op redelijke resolutie en beeldkwaliteit

Crysis is nu wel net één van de games die het zwaarste is voor uw systeem ;)
Zonder duo core zal je niet ver komen met "nieuwere games op redelijke resolutie en beeldkwaliteit"
Je kan altijd een spel spelen op de minimum opgegeven eisen, maar dan moet je ook niet veel verwachten.
Een goede graka doet veel (8800 reeks) maar dan zal de voeding van 300watt wel wat licht zijn.