Volledige versie bekijken : Nieuwe pagina's in venster ipv tabblad



Silverwing
7 January 2008, 19:55
Op mijn ma haar pc openen alle nieuwe pagina's en hyperlinks in een nieuw venster ipv een nieuw tabblad.(IE7 op XP)
Nochtans staan de instellingen van de tabbladen goed.Ik heb al geprobeerd met de instellingen te veranderen naar in een nieuw venster,de browser afgesloten en daarna terug gezet naar nieuw tabblad maar het helpt niet.
Wat kan ik doen om toch in tabbladen te laten openen?

g_man
7 January 2008, 20:08
Helpt dit??

Nieuwe sessie op extra tabblad
Wilt u er nog een website bij openen, dan opent u daarvoor een nieuw tabblad door op het kleine tabje rechts naast het grote tabblad te klikken of door op sneltoets Ctrl+T te drukken. Ziet u een hyperlink op een webpagina en wilt u die link in een nieuw tabblad openen, dan klikt u op de middelste muisknop of op het muiswiel. Heeft u die niet, dan gebruikt u Ctrl+klik. Wat ook kan, is rechtsklikken op de hyperlink en de optie Openen in nieuw tabblad selecteren.



Ben je zeker dat de tabfunctie geactiveerd is?

Extra > internetopties >tabbladen > instellingen > Browsen met tabbladen inschakelen ..etc

Obsessed
7 January 2008, 20:13
Zeker dat de instellingen voor tabbladen juist staan?
Voor alle zekerheid:
Internetopties --> Algemeen --> Tabbladen -->

http://img263.imageshack.us/img263/5697/tabbladence7.jpg

seb
7 January 2008, 20:15
Miss_ obsessed was me voor :)
internet opties ==>algemeen ==>tabbladen instellingen

Silverwing
7 January 2008, 21:35
Alle instellingen staan juist hoor!Begrijp er niets van!

compuchrisje
7 January 2008, 23:48
Heeft ze een apart gebruikersprofiel op de computer? zou eventueel daar ook misschien ergens aan te passen zijn.

Spoorzoeker
8 January 2008, 09:26
Vraag me niet waarom, maar dit is een bekend probleem en een behoorlijke misser van Microsof. Maakt niet uit WAT je instelt, het werkt toch niet.

Beste oplossing: kijk naar een andere browser, die ook nog eens veel meer mogelijkheden bevat. Eens gebruikt, wil je nooit anders meer.

Ik heb het hier over Avant, Maxthon of Greenbrowser.
Allen freeware. Het zijn eigenlijk schillen im IE heen, met de verbeteringen
die IE zelf mist.

Mijn voorkeur gaat uit naar Avant, maar wees vrij om te kiezen wat je fijn vind. :bow:

Silverwing
8 January 2008, 09:38
Heeft ze een apart gebruikersprofiel op de computer? zou eventueel daar ook misschien ergens aan te passen zijn.
Zij is enige gebruiker op de pc.
Zou ik IE dé installen en terug installeren?
Edit 7/1
Heb IE 7 verwijderd en terug geinstalleerd en alle instellingen staan hetzelfde,alleen nu werkt alles zoals het moet!
Deze mag dicht.