Volledige versie bekijken : Acer TFTscherm al1914



ray
9 January 2008, 21:45
Heeft er soms iemand hetzelfde probleem gehad of kent er iemand een oplossing voor het volgende.
Gisteren 16 uur ging het TFTscherm nog, zoals gewoonlijk laat ik de computer opstaan en duw het knopje van het scherm af om TV te gaan kijken in de living. Om 17 uur ga ik terug naar de computer en duw op het knopje van het scherm maar geen reactie, lampje brand niet, scherm krijgt precies geen stroom, kabels nagekeken zitten allemaal goed. Andere voedingskabel geprobeert maar nog niets. Ander scherm dat ik nog had aangesloten dit gaat wel.
Wat zou dit kunnen zijn.

Ray

g_man
9 January 2008, 22:13
scherm defect...nog in garantie? Voor alle zekerheid scherm eens op een ander proberen en dan binnen brengen... :)

ray
9 January 2008, 22:17
Denk ook dat het stuk is.
Het is ongeveer 2 jaar 3 maanden oud van de Mediamarkt, aankoop factuur heb ik niet meer. Garantie is misschien ook al verstreken.

Ray

Darth_Yannick
16 January 2008, 01:38
Ik heb indentiek hetzelfde scherm en het heeft mij nog nooit in de steek gelaten dus k vrees dat het kapot is :s

PeterN
16 January 2008, 02:09
De meeste apparaten gaan stuk tijdens het in en uitschakelen. Waarschijnlijk stuk maar moet daarom nog niet volledig omzeep zijn. Het kan gewoon een zekering zijn die het heeft begeven.

ray
17 January 2008, 21:40
Heb het scherm mee naar het werk genomen om daar te testen en je gelooft het niet, ik steek de stekker in en druk op het knopje van het scherm en hij gaat terug.
Een paar maanden terug is het scherm ook een paar keer blijven haperen.

Mag een slotje op