Volledige versie bekijken : Gif afbeeldingen in powerpoint 2007



Silverwing
10 January 2008, 21:15
Ik kan geen gif afbeeldingen die in een pps verwerkt zitten bekijken als ik de pps open in powerpoint,de bedoeling is om deze gifs op te slaan.
Komt dit omdat de pps gemaakt is met versie 2003 en ik ze open met versie 2007?

slicky
10 January 2008, 21:19
zet hem er anders eens bij dan kunnen anderen
zoals ik ook eens proberen;) om deze eruit te halen:D

compuchrisje
10 January 2008, 23:53
Ik had de testversie van office 2007 en zowat dezelfde zaken meegemaakt. Vreemd dat MS opvolgers van programma's aanbiedt, die het niet kunnen vinden met vorige versies, maar in dit geval is dat wel zo. Heb je trouwens al eens geprobeerd om powerpointviewer 2003 op te halen en ze daarmee af te spelen? Normaal gezien zou het daarmee wél moeten kunnen.

slicky
11 January 2008, 08:55
@compuchrisje

denk dat hij hem wel kan bekijken maar hij zou willen de gif's die erin verwerkt zitten eruithalen;)

Silverwing
11 January 2008, 10:53
zet hem er anders eens bij dan kunnen anderen
zoals ik ook eens proberen;) om deze eruit te halen:D
Hier is hij dan,http://users.pandora.be/userman/Het%20beloofde%20land.pps

slicky
11 January 2008, 12:36
hhmm
ik kan ze opslaan maar dan bewegen ze niet meer:rolleyes:

slicky
11 January 2008, 12:57
:Doké
ik heb het bestand geconverteerd naar de compatibiliteit met office97-2003
dan slaat hij dat op als *.ppt
daarna kun je die openen in office 2003 en dan kun je de gif's opslaan
en ze bewegen nog ook:good:

hopelijk lukt het bij jou ook hé;)

moest het niet lukken dan zeg je maar ff welke je wilt en haal ik ze er voor u uit

filip
11 January 2008, 21:44
Gewoon openen met powerpoint 2003 afbeelding opslaan en dat gaat gewoon ze bewegen nog ook bij mij ??????

compuchrisje
12 January 2008, 00:48
Uitgevist... een deel van de afbeeldingen is idd als gif opgeslagen maar is daarom nog geen geanimeerde afbeelding. Hoop dat je met je pm iets bent? Die kerstmadam is dus géén animatie haha

Silverwing
12 January 2008, 11:05
Bedankt hoor CC,het ging me zeker niet om die kerstmadam(anders ook niet mis;)),wel om die witte!
Ben zelf ook op een idee gekomen en het werkt nog ook.
Omdat gifs op mijn pc altijd met IE openen heb ik de pps eens opgeslagen als webpagina.Dan heb je alle gifs en zie je ook dat sommige eigenlijk animatie's zijn van powerpoint zelf ipv gifs.
Ik kan nu de gewenste gifs gewoon naar mijn afbeeldingen slepen.
Deze mag dicht.