Volledige versie bekijken : Verwijderde email



Sofiekebieke
12 January 2008, 07:53
Hallo,

kan je op de één of andere manier een e-mail die je gedeleted hebt terug opvissen? Met één of ander programma?
Ik werk met Outlook express.
Heb op 26/12 een e-mail gehad die ik terug wil hebben.
Ik zie hem met Mailwasher staan, maar hoe kan ik zoiets terughalen aub?

Silverwing
12 January 2008, 14:22
Indien U mails in de map verwijderde items plaatst en dan verwijderd ,zijn deze niet echt van uw
pc verwijderd. Deze bevinden zich in een bestand "verwijderde items.dbx" Om hier bij te komen ga naar de verkenner -Document.en settings/ accountnaam/local settings/applicationdata/identities/microsoft/outlook/verwijderde items.dbx -
Dit bestand kan honderden MB groot zijn.
Mss kan je van hieruit de mail nog lezen /terugzetten.
Indien je zeker bent dat alles weg mag dan verwijder je dat bestand.
Als je nu terug opstart en teruggaat naar dit bestand zal je zien dat het er terug staat maar nu praktisch leeg is. Kijk hier ook eens naar de andere bestanden,zo kun je gelijk alles echt opschonen (Je moet er wel voor zorgen dat de Verborgen Mappen zichtbaar gemaakt worden)
Hopelijk heb je hier wat aan.

berger
12 January 2008, 15:45
Als je hem met Mailwasher ziet staan kun je die mail in principe ook openen via "E-mail - Preview Message". Dit geldt wel voor de gratis versie van Mailwasher. Maar een pro-versie zal toch minstens hetzelfde moeten kunnen doen.
Heb je die mail echt verwijderde uit de map "verwijderde Items" dan is er volgens mij wel niet veel hoop.