Volledige versie bekijken : van laptop naar beamer ...



Phil O'Sophe
14 January 2008, 14:33
Rekening houdend met de gegevens op onderstaande figuur, welke kabel dient er gebruikt te worden van een laptop naar de beamer?
Maw. welke uitgangen van de laptop zijn er nodig?
Met dank voor elke reactie.

http://img177.imageshack.us/img177/4657/scan0002nj8.jpg

eplerra
14 January 2008, 14:53
Ik zou zo zeggen "port comuter" met de speciaal hiervoor meegeleverde kabel, Phil O' Sophe, dat doe ik altijd tenminste op 't werk.
Na het aansluiten moet je wel omschakelen van je gewoon protablescherm naar de beamer (meestal met de toetsencombinatie Fn + F10 (op de toets F10 staat er gewoonlijk een scherm-ikoontje).
Door herhaald de toesten Fn+F10 in te drukken kun je kiezen tussen "enkel beamer" of "beamer plus laptopscherm" of "geen van beide". Enkel als je PC voldoende werkgeheugen heeft zal de optie "beamer + laptopscherm" werken. Dit kan vooral een probleem stellen als je video-bestanden wenst af te spelen.
Veel succes ermee!

Phil O'Sophe
14 January 2008, 19:32
Ik zou zo zeggen "port comuter" met de speciaal hiervoor meegeleverde kabel, Phil O' Sophe, dat doe ik altijd tenminste op 't werk.
Na het aansluiten moet je wel omschakelen van je gewoon protablescherm naar de beamer (meestal met de toetsencombinatie Fn + F10 (op de toets F10 staat er gewoonlijk een scherm-ikoontje).
Door herhaald de toesten Fn+F10 in te drukken kun je kiezen tussen "enkel beamer" of "beamer plus laptopscherm" of "geen van beide". Enkel als je PC voldoende werkgeheugen heeft zal de optie "beamer + laptopscherm" werken. Dit kan vooral een probleem stellen als je video-bestanden wenst af te spelen.
Veel succes ermee!

Hartelijk dank Eplerra! :bow:
btw: de beamer is om effekes uit te lenen voor een voordracht; een laptop
heb ikzelf niet; de gebruiker zal ik je uitleg bezorgen :good:
mvg Philo

Phil O'Sophe
15 January 2008, 19:57
Hier mag een slotje op