Volledige versie bekijken : problemen bij het afspelen



jimboy11672
17 January 2008, 00:50
Hoi ik namelijk een probleem als ik een film in data wil branden en later op mijn dvd speler wil afspelen. Het is zo dat hij een aantal sec speelt en daarna valt hij gewoon uit en mag ik weer opnieuw starten vanaf het begin. maar hij stopt iedere keer op het aantal sec die afgespeelt zijn.
zo ik had graag eens een aantal reacties gehad van iemand die hetzelfde had meegemaakt of iets in die aard.
help wat kan ik doen grts Jimboy :wall::bow:
je kan reageren op mijn email adres Liefst geen e-mailadressen neerpoten in het forum, dit om spam te vermijden. Reacties kunnen altijd via PM gestuurd worden.
Dit topic verhuist naar het correcte forum.
dank bij vorbaat grts

davidh
17 January 2008, 01:46
welk programma gebruik je

dannyma
17 January 2008, 19:09
hey ,
ff uitleggen , de meeste dvd spelers spelen geen film data's cd of dvd af alleen als er divx aanwezig is en als de data ook daadwerkelijk divx bestand is anders zal dit ook niet werken .
de reden dat hij een paar seconden probeert te spelen is dat hij het probeert op te starten maar niet kan afspelen vanwege verkeerde data en dan afsluit om schade te verkomen ;) .

jimboy11672
30 January 2008, 21:01
Ja ik heb namelijk een dvd speler die mpeg 4 en divx ondersteunt het is heel raar de laatste films van jaar 2007 zoals halloween 2007 decemberboys enz enz
Heel raar vroeger nooit problemen gehad maar nu is het iedere film iets aan het worden.
Het is heel vervelend
thx aan de mannen die reageren ik aprecieer dat ten zeerste
PS Sorry dat ik zo laat reageer wegens drukke momenten thx en grts

nogmaals ps ik gebruik nero 6 om te branden grts

Snakey
31 January 2008, 15:41
Hoewel het DivX codec grotendeels backwards compatibel is, kan het zijn dat een hardware DivX speler problemen heeft om films in de nieuwste codecs met alle snufjes erop en eraan af te spelen. Probeer uw films eens te encoden naar een oudere DivX versie.

Obsessed
31 January 2008, 17:31
Lijkt me zo dat uw DVD-player niet volledig compatibel is met de Codec van de films.
Eens op de website van de fabrikant gaan zoeken of er geen nieuwe Firmware uitgebracht is.
Mogelijk lost dat uw probleem op.

Peter.B
31 January 2008, 18:45
welk een dvd speler heb je?merk en type.
als uwe dvd speler enkel divx3 afspeel en de film staat bvb in divx5,zal het niet lukken om die af te spelen.
de enige oplossing is,zoals snakey voorstelt,omzetten naar een oudere divx versie of xvid (als uwe dvd speler die ondersteund,normaal wel)
of een nieuwe dvd speler kopen,die de recente divx codec ondersteund.
die kosten niet zoveel meer en je moet rekening houden,het omzetten naar een oudere versie neemt ook een bepaalde tijd in beslag.