Volledige versie bekijken : vraagje over dit...



pro
18 January 2008, 16:23
ik weet niet goed waar dit te posten...maar aangezien het over een ''router aansluiting''gaat...

ik heb dus een eigen pc en laptop....mn laptop is aangesloten op een router..maar mn laptop is nogal veel in gebruik van een andere persoon...
nu is mn vraag = kan ik via MIJN pc zien wat die andere persoon doet op mijn laptop???(die laptop is dus aangesloten op MIJN router en maakt dus gebruik van mijn netwerk en staat dus bij mij thuis...)
hoe kan ik dus zien wat die andere persoon doet op mijn laptop zonder dat die persoon het merkt???en dat allemaal via MIJN pc....

thx for the support

gabriel
18 January 2008, 16:58
beste pro : het antwoord is simpel ...... neen
een router is geen internetlink of mappen deler ,enkel een distributie media om op een zelfde lijn internet te delen met andere pc's , dus niet onderlinkse verbinding van 2 pc's mogelijks kan dit wel via uw router maar het is een ??

Acid
18 January 2008, 17:24
En waarom zou dat niet lukken ?

Als deze allebij op het router-net zijn aangesloten, gaat dat perfect.

Het is wel zo als je die laptop in de gaten wil houden (reallife) dat die trager zal draaien.

--

Een andere methode ..
Je instaleerd een keylogger, als je wil weten wat de persoon doet op je laptop.

djeetn
18 January 2008, 17:26
tuurlijk kan je via 'n router wel 'n netwerkje aanmaken

Maar 'k denk niet dat dit hier de aangewezen methode is. Dit doet me 'n beetje denken aan die "parental control software". Voldoende te vinden via google

gabriel
18 January 2008, 18:58
ben dit al een paar jaar aan het zoeken en laat me nie lachen
zeg me hoe ???

Acid
18 January 2008, 20:20
Met de juiste software is dat een makkie ...

Maar aangezien dit een legaal forum is, ga ik geen naam noemen i.v.m. software.

Want zoals je wel weet, is iemand zijn computer bekijken "zonder dat goedkeuring of zonder dat die persoon het weet" niet legaal is.

Dus bij de software die wel legaal is zal de andere gebruiker steeds zien dat actief bent op zijn of haar pc.

Jule
19 January 2008, 01:18
Er zijn inderdaad Trojan horses die dit verwezenlijken. Een Trojan horse is malware! En bijgevolg even legaal en aangenaam als een computervirus. Wie wil dit opzijn eigen computer?

pro
19 January 2008, 10:26
so...gaat het of gaat het niet....
ik wil gewoon via mijn pc kunnen zien wat men doet met mijn laptop...meer niet...als dit te verwezelijken is..of er is daar software voor kan je dat ook in mn PB zetten...
thx

zomaar
19 January 2008, 12:44
Ja da kan.

djeetn
19 January 2008, 14:23
zoals 'k al zei, parental control software, doet heel veel zoals die genoemde trojans e.d, maar 't is wel legaal :)

dannyma
19 January 2008, 14:29
kan dat niet met je telemeter zien hoveel er gedownload en ge-upload wordt ? anders instaleer progje telemeter : http://www.telemeter.be/

pro
20 January 2008, 01:16
jullie komen er precies zelf niet uit zo te zien...lol..
tis vrij simpel..ik wil via mijn pc mn andere laptop in de gaten houden...zo simpel ist eigenlijk..ik zie hier zaken zoals ''trojan..virus''..damn zo ver hoef je het ook ni weer te zoeken...
de vraag is(en ik citeer)....
***hoe kan ik via MIJN pc MIJN laptop in de gaten houden***,we zitten idd beiden aan een router...dus volgens MIJ zou dat op de één of andere manier moeten lukken..de vraag is ''welke manier''....
men had iets in mijn PB gezet..maar ik vind het niet interesant...maar ik aprecieer de hulp uiteindelijk wel...

thx

Jule
20 January 2008, 01:44
Betalend... (http://www.computerspy.com/) en zeer moeilijk te verwijderen?

sukkeltje456
20 January 2008, 16:27
Er bestaan ook legale oplossingen.

En je zegt dat het JOU pc is...dus...

pc power spy is daar een handig programma voor. (legaal, geen spyware)
Alleen ga ik geen ... link geven. Want dan is het wel illegaal.

Baloeke
20 January 2008, 16:37
Als het deze is dat sukkeltje bedoelt moet je eens een kijkje hier (http://nederland.softpicks.net/software/Power-Spy-2007_nl-38105.htm) nemen.

sukkeltje456
20 January 2008, 16:47
Ben niet zeker maar het kan zijn dat het de die is.

Ik dacht da hij pc power spy heette

Maar zoals je ziet is hij niet goedkoop. Daarom ook geen DL link...

Maar daar moet het zeker mee lukken ;)

Je kan instellen van wat hij allemaal registreert (msn, skype enz.)
Je kan ook instellen dat hij om de zoveel tijd een screenshot neemt.
En je kan ok instellen dat hij om een bepaald uur een mail stuurt met de logs van zijn gespioneer.
Ik was er zeer tevreden van.
Hij kan zelfs registreren wat ik waar typ. bvb. ik typ nu dit bericht in het vakje onderaan op deze pagina op de site van minatica...

Jule
20 January 2008, 17:21
Total Spy 2.7 is een stukje goedkoper? Hij geeft ook een trialperiod van 15 dagen ...

sukkeltje456
20 January 2008, 17:25
geen ervaring mee...