Volledige versie bekijken : Avast



Mosquitos
19 January 2008, 14:14
Hallo,

Heb sinds kort avast op mijn pc staan maar heb de indruk dat hij mijn systeem(vista) serieus vertraagt.
Weet iemand hoe dit komt aub?
Heb firefox als browser en thunderbird als email.
Zijn er schilden die ik kan uitzetten zoals bv die van outlook of werkt die voor thunderbird ook?

berger
19 January 2008, 19:11
Je kunt in Thunderbird berichtregels opstellen zodat je ongewenste berichten niet krijgt.
Wat ik in Thunderbird ook interessant vind is dat je eerst de header van alle nieuwe berichten kunt bekijken, eventueel onbetrouwbare berichten verwijderen van de server, en pas dan uw berichten ophalen.
Wat je juist bedoelt met schilden in outlook weet ik eigenlijk niet.

Krikkie
19 January 2008, 20:36
Wat je juist bedoelt met schilden in outlook weet ik eigenlijk niet.
Hij bedoeld de schilden in Avast!!!

Normaal vertraagd Avast je pc niet al te erg, ik heb nog geen ervaring met Vista waarop Avast draait, maar graag wat meer uitleg.
Ik veronderstel niet dat het om de pc gaat in jouw profiel.
Snelheid van de pc en het werkgeheugen speelt een grote rol, zeker als je met Vista werkt.

Je kan inderdaad de beschermingen afzetten die je niet gebruikt, waarschijnlijk win je er niet veel mee maar alle beetjes helpen.
Ook kan je de gevoeligheid aanpassen in je schilden indien je dit opportuun vindt.


Groetjes Krikkie

Mosquitos
19 January 2008, 21:37
Hij bedoeld de schilden in Avast!!!

Normaal vertraagd Avast je pc niet al te erg, ik heb nog geen ervaring met Vista waarop Avast draait, maar graag wat meer uitleg.
Ik veronderstel niet dat het om de pc gaat in jouw profiel.
Snelheid van de pc en het werkgeheugen speelt een grote rol, zeker als je met Vista werkt.

Je kan inderdaad de beschermingen afzetten die je niet gebruikt, waarschijnlijk win je er niet veel mee maar alle beetjes helpen.
Ook kan je de gevoeligheid aanpassen in je schilden indien je dit opportuun vindt.


Groetjes Krikkie