Volledige versie bekijken : Nieuwe PC



ajaxloverr
19 January 2008, 15:02
ik heb een nieuwe PC samengesteld, ik wil hem gaan gebruiken om te gamen maar ook om gwn te internetten enzo... is dit wat?
http://img120.imageshack.us/img120/5787/configez0.jpg

Dan komt er nog de volgende graka in:MSI VGA Radeon HD2600 XT 512 MB
http://www.benchmark.co.yu/tests/vga/ati/radeon/radeon_hd2600_roundup_1/MSI_HD2600XT_Diamond_AWARD_SMALL.jpg

is dit samen een goeie config??

Jule
20 January 2008, 02:02
Waarom een IDE dvd writer en geen SATA?
Waarom zo'n traag werkgeheugen? Ik game niet, dus ik weet niet of de snelheid van het werkgeheugen van belang is.

vincent007
20 January 2008, 13:53
Mooie configuratie.
Maar ik zou tog een ander merk van voeding pakken wanr Trust is nu ook echt geen goedmerk van voedingen,dan zou je beter één van een A- merk nemen...

ajaxloverr
20 January 2008, 15:00
Mooie configuratie.
Maar ik zou tog een ander merk van voeding pakken wanr Trust is nu ook echt geen goedmerk van voedingen,dan zou je beter één van een A- merk nemen...
welk merk stel je voor dan de meesten zijn niet zo goedkoop

ajaxloverr
20 January 2008, 15:01
Waarom een IDE dvd writer en geen SATA?
Waarom zo'n traag werkgeheugen? Ik game niet, dus ik weet niet of de snelheid van het werkgeheugen van belang is.
kweet nie zit er verschil in prijs dan?

Jule
20 January 2008, 17:18
kweet nie zit er verschil in prijs dan?
In de dvd-writers is het verschil verwaarloosbaar.
Zelf heb ik geschrokken van het prijsverschil tss 800 Mhz en de 1066Mhz die ik nu zitten heb als werkgeheugen. Maar ik heb ook een duurder merk (Kingston) genomen.

ajaxloverr
27 January 2008, 12:44
ik heb nog wat aangepast. zo heb ik o.a de processor aangepast, deze is nu:Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 1333 MHz, 6 MB, Boxed
en het moederbord MSI Moederbord P6NGM-FD.
is dit beter?

Kokki
27 January 2008, 13:30
Waarom neem je een mobo met een onboard graka als je er een externe graka op gaat zetten?
Ik zou ook voor een iets sneller geheugen gaan. Het prijsverschil is toch niet zo groot.

jerrythealien
27 January 2008, 13:49
welk merk stel je voor dan de meesten zijn niet zo goedkoop

das is dan ook omdat sommige dingen duur moeten zijn om goed te zijn... vergeet niet dat dit een van de belangrijkste onderdelen van je pc is, je trust voeding zal zonder problemen werken, maar je belangrijke voltlijnen zijn minder zwaar en minder stabiel en de kans dat je voeding er de brui aan geeft is ook groter dan bij een duurdere voeding.

merken zoals Coolermaster, Targan Antec etc... zijn al beter te vertrouwen. google maar wat op "power supply" je kan er eindeloos veel lectuur over vinden.