Volledige versie bekijken : Intel logo verwijderen.Hoe???



fortiske
20 January 2008, 15:34
Ik weet niet of het op de juiste plek staat dus ik zien wel mocht het verhuizen naar ergens anders.

Ik heb dus een medion 8800 pc,en bij het opstarten komt het intel inside logo eerst ipv de informatie over de bios.
Nu zou ik dus graag dat logo willen weg hebben,en de bios info hebben in de plaats.
Maar hoe kan ik dat klaar krijgen?
Heb al verschillend google search's achter de rug en ik vindt eerlijk gezegd niet veel.
Wie helpt me?

dannyma
20 January 2008, 15:53
kan je dat in bios niet afzetten ?

fortiske
20 January 2008, 15:57
kan je dat in bios niet afzetten ?

Vindt er niet zo direkt iets in terug.Zelfs niet in de verborgen bios van de pc.

fortiske
20 January 2008, 20:55
Precies niemand?

mXX
20 January 2008, 21:57
is wel interessant om te weten zou dit ook graag willen weten.

g_man
21 January 2008, 07:57
Is dus wél een optie in de BIOS, maar of élke BIOS dit heeft weet ik niet, het mijne wel. Anderzijds bestaan er ook programmas om bootlogo's aan te passen en/of te verwijderen... :)

dannyma
21 January 2008, 14:39
Is dus wél een optie in de BIOS, maar of élke BIOS dit heeft weet ik niet, het mijne wel. Anderzijds bestaan er ook programmas om bootlogo's aan te passen en/of te verwijderen... :)

mischien die iets oudere pc's waarschijnlijk niet maar de nieuwere zeker weten ;) ik weet wat je bedoelt met progje ik zal het is opzoeken komt me bekend voor ;) even kijken in de oude doos ;) .

Efzeske
21 January 2008, 19:09
Bij mij noemt het Fullscreen logo at startup -> enable or disable ;)

fortiske
21 January 2008, 20:31
Bijmij vindt ik het niet terug :-(

dannyma
22 January 2008, 16:20
in bios staat het bij mij hier : ga naar advanced bios features en doe enter en daar staat fullscreen logo show enabled en moet op disable staan druk dan op F10 en tik op Y van yes en enter pc zal terug opstarten zonder logo ;) .

fortiske
22 January 2008, 20:15
in bios staat het bij mij hier : ga naar advanced bios features en doe enter en daar staat fullscreen logo show enabled en moet op disable staan druk dan op F10 en tik op Y van yes en enter pc zal terug opstarten zonder logo ;) .

Bij deze fucking medion pc dus niet :-(.

dannyma
27 January 2008, 20:08
heb je al is geprobeerd met tweakers programma te vinden via google ;) .

dannyma
27 January 2008, 20:42
ik heb wat opzoek werk voor jou gedaan mischien kan dit freeware progje helpen .
http://www.totalidea.com/content/tweakvi/tweakvi-up.html

dannyma
27 January 2008, 20:55
ik heb het progje hier op mijn pc gezet en denk dat ik het heb gevonden .
klik op miscellaneous tweaks en klik op mouse tweaks, error reporting , miscellaneous tweaks , oem information , time synchronization en klik op oem information en beneden staat remove logo image ;) .
veel succses ,