Volledige versie bekijken : help ivm vertalen.



RobinS
21 January 2008, 21:34
wie kan mij een brief vertaln van nederlands naar frans ????

hier is al een stukje

Hoe gaat het met je? Ik wens u en uw familie een gelukkig nieuwjaar en veel geluk en veel succes! Onze hartelijke gelukwensen!
Tijdens de kerstvakantie hebben we het atomium en mini-europa bezocht. Dit was zeer leuk. Maar ik ben ook enkele dagen ziek geweest.
Voor 2008 zou ik graag een goede gezondheid hebben. Op school zou ik graag goede cijfers willen hebben. En ik wil in 2008 ook meer aan sport gaan doen.

3raGnicS_
21 January 2008, 22:39
Comment va avec ton ? Je vous souhaite et votre famille un nouvel an heureux et beaucoup chance et beaucoup de succès ! Nos félicitations cordiales ! Au cours des vacances de Noël, nous avons le atomium et mini-europa fréquentée. Ceci a été très sympathique. Mais m'aussi quelques-uns ai été malades jours. D'ici 2008, j'avoir volontiers une bonne santé. À l'école je les chiffres volontiers bons voudrais. Et je veux aller faire du sport aussi plus en 2008.


http://babelfish.altavista.com/ Ik weet niet of het juist is , daar heb ik vertaald!

mvg

J.W.
21 January 2008, 23:44
Als ik van u was zou ik deze tekst toch maar niet gebruiken.:lol::lol::lol:

compuchrisje
22 January 2008, 00:57
Nos félicitations cordiales :rofl::rofl:
... sincères zou mss passender zijn?
Waarom in 't frans met iemand corresponderen als je geen frans kent? Wàt als ze een epistel terugsturen? Krijgen we dat ook te zien?

J.W.
22 January 2008, 02:08
:rofl::rofl:
... sincères zou mss passender zijn?
Waarom in 't frans met iemand corresponderen als je geen frans kent? Wàt als ze een epistel terugsturen? Krijgen we dat ook te zien?

Zal wel eerder een schooltaak zijn.

Iced Dragon
22 January 2008, 02:32
Waarom met Frans corresponderen als je hem niet kent? En waarom dan nog in't Frans?

+1 schooltaak.

Fransen kunnen zelf hun grammatica niet al te denderend dus ... Qois es-le problème?





;)

Peter.B
22 January 2008, 07:36
Comment allez-vous? Je vous souhaite, ainsi qu'à votre famille, une bonne et heureuse année et bonne chance et beaucoup de succès.
Pendant les vacances de Noël nous avons visité l'atomium et mini-Europe.C'était très agréable.Mais j'avais aussi été malade quelques jours.
Pour 2008, je tiens à rester en bonne santé.À l'école, je voudrais avoir de bonnes notes.Et je veux en 2008,faire pus de sport.

ik "denk" dat het ongeveer zoiets moet zijn,vergeef het mij als er fouten tussen zitten :shy:

Baloeke
22 January 2008, 16:52
Vraag eens raad aan de leerkracht van frans, die kan wel helpen.
Frans is niet mijn sterkste kant

Of probeer zelf eens je tekst in het frans te zetten, misschien zijn er leden die dit wel eens kunnen nakijken

compuchrisje
22 January 2008, 18:58
Dipsy is geslaagd, tenminste als hij "plus" de sports wil doen.

Sinkfun
22 January 2008, 19:07
dees is gemakkelijk,... zal hier ook eens aan denken als ik nog eens een taak frans heb :p

RobinS
23 January 2008, 21:49
nee het is tenslotte opgelost :p

Pjj
28 January 2008, 22:13
Hmm.
Ik moest ook een 'bulletin de meteo' schrijven tegen morgen.

Iemand helpen?

Oh nee, ik heb het zelf al gedaan :)

Iced Dragon
28 January 2008, 22:19
Hmm.
Ik moest ook een 'bulletin de meteo' schrijven tegen morgen.

Iemand helpen?

Oh nee, ik heb het zelf al gedaan :)

graag gedaan :good: