Volledige versie bekijken : PSP resetten



2B's
21 January 2008, 22:23
Heeeeeeelp! Ik start daarnet mijn PSP op en het doet alles behalve... mijn tools lijken wel uitgeschakeld. Als ik een afbeelding open, of een nieuwe begin of wat dan ook... Als wat ik uit mijn toolbox aanklik (hetgeen duidelijk gebeurt) kan ik in mijn crea niet gebruiken. Het enige wat ik krijg is een handje. Het lijkt net alsof de functie van mijn linker muisknop niet werkt. Alles wat je in PSP met je rechtermuisknop kunt doen werkt dus wel. Heeft iemand soms enig idee wat ik kan doen om dit alles op te lossen? Ik heb gisteren nog een crea gemaakt en alles gewoon afgesloten zoals altijd maar nu heeft ie dus kuren.:wall::wall:

woepi
21 January 2008, 22:59
probeer eens via bestand-> voorkeuren-> herstellen.

2B's
21 January 2008, 23:13
Heb ik al geprobeerd. Dacht zelfs eerst dat het programma een valse start gemaakt had en heb mijn computer afgezet en daarna terug opgestart... noppes. Ben al een tijdje aan het zoeken aan wat het precies kan liggen maar vind geen oorzaak. Ook een back-up terugzetten heeft blijkbaar geen zin...

eplerra
22 January 2008, 15:18
Een eigenaardig probleem, ik heb er al over zitten nadenken en nazien in PSP 9 en PSP XI maar zie niet goed wat er met het programma fout kan gegaan zijn.
En externe factoren zoals beestjes??

2B's
22 January 2008, 22:07
Pot vol koffie! PSP doet het weer en vraag me niet hoe. Ik heb letterlijk alles gedaan. Harde schijf afgezocht naar "beestjes"... niks. Wat ik wel gevonden heb zijn dubbele bestanden... PSP reclameerde daarnet toen ik een masker wou gebruiken en kreeg daar een melding over dubbele bestanden. Dus zal ik eens kuisen in mijn mappekes en alles overbrengen naar mijn D schijf. Mag dus een slotje met een ? op.

Nostradamus
22 January 2008, 22:19
Al goed dat je PSP het weer doet 2B's, want aan je schrijven te zien kreeg je al afkick verschijnselen :D ;)
Ik zal er een slotje op doen, wil je het terug open geef dan maar een seintje ;)