Volledige versie bekijken : Hoe beeld stretchen om 2 monitoren?



vincent007
27 January 2008, 20:45
Ik heb dus twee 19 " monitoren.
Ik zou het beeld willen stretchen zodat ik kan gamen op de 2 monitoren maar ik vind het nergens.
hulp gevraagd!

dannyma
27 January 2008, 21:15
vraagje 2 keer het zelfde beeld of op elk monitor ander beeld ?

vincent007
27 January 2008, 21:24
geen van beide dat je vraagt
ik wil dat het beeld van 1 monitor zich spreid over de 2 monitoren

dannyma
27 January 2008, 21:32
ok ik vraag het mijn collega straks maar zit momenteel in holland en als hij het niet weet waarom ga je is niet b.v. naar de mediamarkt of andere groot handel waar zo iets dergelijks gebeurd en vraagt hoe ze dat gedaan hebben ;) .

g_man
27 January 2008, 21:40
Het progje 'Ultramon' zou dit voor jou moetn doen...ff googlen. :) ;)

vincent007
27 January 2008, 23:53
ik heb ultramon
deze kan alles stretchen behalve games

carl
8 February 2008, 23:42
Als je je games in windowed mode speelt ( in zeer veel games kan je dit aanzetten) zou het wel moeten lukken. Maar ik zou je dit niet aanraden, het middelpunt van je beeld is immers de scheidingslijn tussen de twee monitors, wat neit echt handig is ...

w2d
10 February 2008, 14:50
volgens mij kan dat gewoon met je grafischekaart. Ik heb dit namelijk gedaan met een tv en een laptop. Het ligt een beetje aan je gaka. Maar dat was een intel, je sluit een monitor gewoon aan, en de andere sluit je aan op een tv uitgang. Je gaat naar je bureablad en drukt dan rechtermuisknop, eigenschappen. Dan naar instellingen en geavanceert. Dan moet je even zoeken, als het goed is moet je ergens iets in een van de tabbladen tegen komen wat grafische gegevens heet. Druk daar op en daar kan je instellen of je het beeld wil stretchen, clone of zo iets.

Zo werkte het bij mijn tv en laptop.