Volledige versie bekijken : Download per pc nagaan



realrat
28 January 2008, 19:41
Beste minatica gebruikers,

Ik had eens een vraag, ik zou namelijk de mogelijkheid willen hebben om te zien hoeveel elk van de 3 pc's in mijn netwerk aan download gebruikt. Ik weet dat hier een handig programma voor bestaat, maar weet echter de naam niet. Kan iemand mij helpen?

Mvg, Bart

realrat
29 January 2008, 00:59
Niemand? =(

Darth_Yannick
29 January 2008, 01:04
Zo een programma zou ik ook wel kunnen gebruiken...

realrat
29 January 2008, 01:19
Ik ben er zeker van dat het bestaat, en had dan ook verwacht dat ik direct een antwoord zou krijgen hier bij minatica. De werking ervan lijkt me wel wat raar omdat je het maar op 1 PC moet installeren en ookal staat deze pc af weet het programma nog te zeggen wat er die tijd op de andere pc's is gedown/upload

Mosquitos
29 January 2008, 07:37
Je kan misschien netlimiter eens proberen.
Heb geen netwerk met meerdere pc dus ik kan het niet testen.
http://www.netlimiter.com/

dannyma
29 January 2008, 13:54
als je telenet klant bent kan je telemeter downloaden .

Baloeke
29 January 2008, 18:02
Ik ben er zeker van dat het bestaat, en had dan ook verwacht dat ik direct een antwoord zou krijgen hier bij minatica. De werking ervan lijkt me wel wat raar omdat je het maar op 1 PC moet installeren en ookal staat deze pc af weet het programma nog te zeggen wat er die tijd op de andere pc's is gedown/upload
realrat er zijn misschien leden die dit weten, dus even geduld hebben.

als je telenet klant bent kan je telemeter downloaden .
Dan krijg je een totaal verbruik, en niet per computer.

dannyma
29 January 2008, 18:16
realrat er zijn misschien leden die dit weten, dus even geduld hebben.

Dan krijg je een totaal verbruik, en niet per computer.
als hij niet download kan hij toch nagaan wat de andere hebben gedownload die dag en er met confronteren .1 van de twee moeten uit de biecht klappen zeggen wij hier ;) .

Snakey
29 January 2008, 18:31
Ik gebruik NetLimiter Pro. Maar om enkel de traffic te bekijken, kan je de freeware versie LetLimiter Monitor gebruiken: http://www.netlimiter.com/

gabriel
29 January 2008, 18:59
mogelijks heb je geen progje nodig ......
cmd - netstart -a -n 30 >> log txt enter wie weet ??
om te stoppen druk crtl+c

Baloeke
29 January 2008, 21:21
als hij niet download kan hij toch nagaan wat de andere hebben gedownload die dag en er met confronteren .1 van de twee moeten uit de biecht klappen zeggen wij hier ;) .
Op dat standpunt moet ik je gelijk geven.

realrat
11 February 2008, 13:26
Is die netlimiter niet eerder een server applicatie? Hoe kan die nu nagaan hoeveel andere pc's gebruiken als die van mij niet eens opstaat? Zelfde met die snelheden te limiteren.