Volledige versie bekijken : Avg 7.5.516



rap
28 January 2008, 19:48
Dear all,:bow:

Gebruik op aanraden van menige hulpzame personen bovenvermeld anti-virus prog. Nu bij het update kreeg ik volgende melding via Windows Beveiligingscentrum dat AVG 7.5.516 verouderd is.

Is er al een recentere versie? Heb liggen zoeken via Google en AVG site maar geen hogere versie gevonden dan dat ik al heb. Momenteel heb ik dus een probleem met nieuwe virussen indien ik niet oppas. Iemand een idee wat nu te doen? Is AVG ermee gestopt met nieuwe versie's of niet?

Many thanks in advance.:good:

Grtz

rap;)

Rosty
28 January 2008, 22:10
Al eens geprobeerd met " check voor updates" in AVG? Kijk anders eens op hun Site (http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5)

rap
29 January 2008, 00:36
Hey Roste,

t'is van hun site , dus idem de jouwe, dat ik de laatste versie heb. Maar verbaasd me dat er geen updates al binnen zijn van anno 08! Ik zit nu nu met verouderd virusscanner zegt mijn windows systeem3. Het icoontje van antvirus is nu een rood schildje met een kruis erop, wil zeggen dat hij niet meer werkt omdat hij verouderd is, vandaar.
Indien er geen nieuwe versie is, moet ik een ander nemen want is nooit goed. Je weet maar nooit. Dus zal dan moeten overstappen naar een ander free antivirus prog. Maar welke? Er zijne vele.

Grtz

rap

sukkeltje456
29 January 2008, 08:01
check de update scheduler, daar kan je instellen wanneer hij moet upadten. standaard is dit 1 maal per dag ;)

Jule
29 January 2008, 09:34
Avast lijkt mij populair? Antivir zou beter zijn maar ziet meer valse positieven.
Naargelang de manier waarop u uw computer gebruikt, is het uw beslissing.

sykke
29 January 2008, 13:32
Draai hier zelf AVG en heb geen problemen,vanaf ik de pc opstart neemt ie direct zijn updates iedere dag

sukkeltje456
29 January 2008, 13:49
ik ben altijd al sceptisch geweest tov AGV (nu nog) maar nu gebruik ik het zelf (omdat ik niet veel beters vond om tijdelijk door te kunnen)

dusja...AVG is nog niet zo slecht als je zou denken.

Efzeske
29 January 2008, 15:48
Een reden waarom uw av-programma geen updates doet zou kunnen zijn dat uw datum en/of uur rechtsonder niet correct is, check dat ook even!

bellejt
29 January 2008, 16:00
heb die AVG er al een tijdje afgegooid en Avast geinstalleerd.Draait beter en continu updates.

dannyma
29 January 2008, 16:53
staat de clock ,datum en jaar gelijk met de werkelijke tijd van vandaag ?

dannyma
29 January 2008, 16:54
Een reden waarom uw av-programma geen updates doet zou kunnen zijn dat uw datum en/of uur rechtsonder niet correct is, check dat ook even!
niet gezien je was me voor sorry ;) .

gabriel
29 January 2008, 19:26
een paar dagen geleden nog een update gedaan van free editie naar de pro versie
....... en gratis , van een laat nieuwjaars geschenk gesproken

rap
1 February 2008, 23:57
Dear all,

Bedank voor al jullie reactie's. Probleem is opgelost, had te maken met laatste update's.
Nu is alles perfect running en klok stond al juist, dus daar lag het niet aan.
Scan, en bescherming werken zoals voorheen. Thanks voor de nuttige info's.

Grtz

rap

ps. mag slotje op modjes. :)