Volledige versie bekijken : Geschikte laptop?



jerrythealien
30 January 2008, 10:42
Hey mensen,

'K ben voor mijn vriendin op zoek naar een laptopke, dat in staat is de dingen te doen die zij nodig heeft voor haar job, en dat zijn :
office, msn, skype, Photoshop, Indesign, cd/dvd branden, film bekijken (divx, dvd, etc..), en nog van die toepassingen. Geen games.

Gezien de ongelooflijk lelijke modellen die tegenwoordig op de markt zijn, in nep zilver-geschilderde plastiek die elk moment uiteen kan vallen en met onnodige led's overal, is mijn oog dan snel gevallen op de Sony Vaio FZ11E. Dei krijgt veel lof over het goede scherm en de stevige en duurzame behuizing.

Onder de motorkap 1 GB RAM (dat zullen er dan snel 2 moeten worden met dat verschrikkelijke VISTA erop...), Nen NVIDIA® GeForce® 8400M GT, en om te rekenene de Intel® Core™ 2 Duo-processor T7100. Gaat dat volstaan (of is dat al te veel voor die simpele toepassingen en kan ik beter een modelleke lager nemen?)

Wat ik nog wil weten :
Is dat machien zonder probs aan aansluiten op beamers en overheads (dat gaat via de VGA poort of ben ik mis?) Kan je er draadloos mee surfen (zit er nu al wifi in of niet?) En maakt die grafische kaart nu wel of niet gebruik van (gedeeld) Ram werkgeheugen?

alvast bedankt voor jullie mening - info

grtz jerry

Dexter
2 February 2008, 16:40
Volgens dit (http://vaio.sony.be/view/ShowProduct.action?product=VGN-FZ11E&site=voe_nl_BE_cons&pageType=Overview&category=VN+FZ+Series) heeft het een ingebouwde netwerkkaart.

Ik denk dat je ruimschots toekomt met een nVidia GeForce 8400GT om met photoshop enzo te werken.

jerrythealien
2 February 2008, 17:47
Aankoop is gebeurd en ben er tevreden mee. Mag slotje op.