Volledige versie bekijken : nokia 6111 en vodafone



Dieseltje
2 February 2008, 14:42
Je zal uit de titel wel al uitgemaakt hebben dat 'k een Nokia 6111 heb en tegelijkertijd een hoop problemen met vodafone.
Als je verbinding wil maken met het net dan dien je een SMS met inhoud " LIVE " naar "2130" te zenden en dan krijg je na enige minuten een berichtje weer met daarin een adres " http://live.proximus.be" . Tot daar blijkt alles normaal te verlopen maar als ik dat adres aanklik dan vertelt m'n telefoon dat er iets niet juist is met z'n instellingen. Ga ik naar instellingen dan krijg ik daar de melding dat 'k moet contact opmemen met de serverprovider, proximus dus. Van die krijg ik dus weer hetzelfde berichtje toegestuurd en dan is het cirkeltje rond .

Wie helpt me eens op gang, AUB ?? 't Zal nodig zijn want alle zoektochten voor een goedkope draadloze internetverbinding zijn dik mislukt.
25 € om enkele keren per maand effe on line te komen van waar dan ook in België lijkt me een beetje van 't goede teveel .( Ze groeien nog altijd niet op mijne rug!! ) Daarom misschien deze oplossing.

P.S. Pay & Go klant !!!!!!!

Dieseltje
3 February 2008, 17:29
Oplossing is gevonden .

Iemand ( :rolleyes: ) had een verkeerde instelling opgeslagen !! Nu werkt het wél .
We zijn dus mobiel on line. :good:

R3G
13 February 2008, 17:17
hey,

ik heb een nokia 6681 en maandelijks komt op m'n factuur (proxi-mus) enkele connecties met vodafone te betalen. Maar ik heb geen manuele verbindingen gemaakt en zou dit graag uitschakelen, maar heb nog niet gevonden hoe dit te doen.

Dieseltje
10 March 2008, 16:43
GFa eens kijken bij je netwerkverbindingen. Staat daar ergens "Nokia 6681 modem" tussen ??? Dan verwijderen en je probleem is opgelost .
Zou 't niet kunnen dat je die rekeningen krijgt omdat je wel eens foto's oid verzend met je GSM ???
of zet de BT verbinding af en 't is ook gebeurt.

piwie999
18 March 2008, 16:46
Of gewoon in de netwerkinstellingen van je gsm alle verbindingsmogelijkheden verwijderen. Dan kan je natuurlijk ook niet op internet met je gsm als het wel moet