Volledige versie bekijken : Inloggen bij win xp



plopje51
3 February 2008, 12:16
Graag wat hulp,
Bij het opstarten van pc moet ik altijd mijn gebruikersnaam invoeren;
,hoe kan ik dit uitschakelen heb al in gebruikersaccount getracht dit de doen maar is me niet gelukt.

Wie weet raad ?:wall:

dank u

dannyma
3 February 2008, 20:18
als ik het goed voor heb ging het zo met 2 de account te maken zonder inlog code met administrator rechten met deze van u de 1 ste verwijderen ;).

Martin
4 February 2008, 09:04
Als er meer dan één gebruikersaccount aanwezig is dan kun je automatisch aanmelden als volgt instellen:

Open het geavanceerde Configuratiescherm Gebruikersaccounts, dat kan als volgt:
Ga naar: Start>Uitvoeren...
Type daar: control userpasswords2
Klik: OK
Klik op de gebruikersnaam waarmee je automatisch wilt aanmelden
Haal het vinkje weg bij: Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken
Klik: OK
Er verschijnt een wachtwoord venster: geef- en bevestig het wachtwoord dat bij de geselecteerde gebruiker hoort (vaak is er geen wachtwoord, laat dan beide velden leeg)
Klik: OK

GuntherS
4 February 2008, 12:24
Ga eens naar configuratiescherm en kies gebruikersaccounts.
Kies daar eens 'De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen' en kies dan voor 'het welkomsvenster gebruiken'.

Martijnke
4 February 2008, 17:32
Er verschijnt een wachtwoord venster: geef- en bevestig het wachtwoord dat bij de geselecteerde gebruiker hoort (vaak is er geen wachtwoord, laat dan beide velden leeg)
Klik: OK


let nu wel op : dit eventuele paswoord is nu vrij te lezen in het register (niet verborgen, niet geencrypteerd), dank u M$ :D

plopje51
4 February 2008, 19:05
Heb iets stoms gedaan,via start uitvoeren en de rest heb ik de gebruiker verwijderd !!! kon toen niet meer in windows geraken met paswoord of zo.

Dan maar pc opnieuw geformat


toch dank voor de hulp ...:good: