Volledige versie bekijken : ff voorstellen



maarten1954
6 February 2008, 23:06
ik ben maarten 53 jaar jong, loodgieter van beroep, meest dakwerk [zink en lood]
omdat een dak hoog is is het leuk neer kijken en foto's maken [ helaas m n album kwijt na de scheiding.]
ben gelukkig gescheiden , heb een zoon thuis ,17,best een druk leven met werk en huis houden en wat er bij komt.
twee versleten heupen en een klein hart kwaaltje.
heb een zeilboot ,vroeger door mijn vader gebouwd ,en vaar graag op de grote rivieren [nl] en de biesbosch in de winter periode dan vind ik de natuur mooi en is het lekker rustig op en om het water. het groter wild is dan oook makkelijker te schieten omdat de begroeing dan minder is.
om wat beter te leren fotograferen op zoek gegaan naar een site en deze gevonden , t zijn dan wel belgen ,maar een vriendelijk volk en veel minder arrogant dan vele nederlanders. met n lekker pintje , en een goede keuken.
mijn rolletjes toestel op zolder gezet en een Canon eos 400 d gekocht.
om daar goed mee om te gaan kom ik hier in de leer en verwacht best wat bij te leren .
al vast bedankt. :good:

Obsessed
6 February 2008, 23:18
Hoy Maarten.

Welkom bij Minatica.

HIER (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=204) zal je al heel veel informatie en lesjes vinden om een volleerd fotograaf te worden ;).
Als je vraagjes hebt zal er zeker en vast wel iemand kunnen helpen om op het goede spoor te geraken.

http://img138.imageshack.us/img138/9652/welkomgp4.jpg

Dexter
7 February 2008, 00:12
Welkom!

Adnilleke
7 February 2008, 08:39
http://img472.imageshack.us/img472/8606/copieis5.jpg

sykke
7 February 2008, 15:58
(w) op Minatica

Pilote
7 February 2008, 20:19
Welkom op Minatica.

compuchrisje
7 February 2008, 20:25
Van harte...

3raGnicS_
7 February 2008, 20:26
WelkOm

Nostradamus
7 February 2008, 21:13
Welkom Maarten :good:
Goede camera heb je gekocht, doe ook gezellig mee met ons bij Fotografie ;)

Vincent
7 February 2008, 21:46
Welkom , Fernandel

mounir
10 February 2008, 00:57
ik ben maarten 53 jaar jong, loodgieter van beroep, meest dakwerk [zink en lood]
omdat een dak hoog is is het leuk neer kijken en foto's maken [ helaas m n album kwijt na de scheiding.]
ben gelukkig gescheiden , heb een zoon thuis ,17,best een druk leven met werk en huis houden en wat er bij komt.
twee versleten heupen en een klein hart kwaaltje.
heb een zeilboot ,vroeger door mijn vader gebouwd ,en vaar graag op de grote rivieren [nl] en de biesbosch in de winter periode dan vind ik de natuur mooi en is het lekker rustig op en om het water. het groter wild is dan oook makkelijker te schieten omdat de begroeing dan minder is.
om wat beter te leren fotograferen op zoek gegaan naar een site en deze gevonden , t zijn dan wel belgen ,maar een vriendelijk volk en veel minder arrogant dan vele nederlanders. met n lekker pintje , en een goede keuken.
mijn rolletjes toestel op zolder gezet en een Canon eos 400 d gekocht.
om daar goed mee om te gaan kom ik hier in de leer en verwacht best wat bij te leren .
al vast bedankt. :good:
50jaar oud bedoel je:bow:
das maar een LoL

Joga
10 February 2008, 13:56
Welkom!