Volledige versie bekijken : windows start niet op



Iced Dragon
7 February 2008, 21:03
Hei,

gisteren ging mijn pc perfect. Heb hem daarna naar mijn schoonouders meegenomen (niet aangelegd). Terug thuis wil hij niet volledig opstarten. Bios geeft geen foutmelding maar het scherm daarna, waar die 3 blokjes over de balk bewegen (laden van gegevens in het geheugen?), blijft. Ik bedoel, die blokjes blijven gewoon over de balk open, terwijl dit anders na 3-4 keer naar het voolgende (blauwe) Windows scherm verspringt.

Het enige wat ik weet is dat mijn schoonvader (niet-ontladen) aan de koeler is geweest. Kan dit de oorzaak zijn?
Wat moet ik doen?

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik dit gisterennamiddag na het installeren van enkele hardware componenten ook had. Alles draaide na eerste keer perfect, maar ik moest met mijn domme kl*ten efkes voelen hoe warm die koeler nu had ...:shy::wall:. Gevolg: stopfout, maar na paar keer proberen te herstarten ging alles weer gewoon (telkens geraakte ie een beetje verder).

Nu blijft ie gewoon op dat zwarte windows scherm ...

Help? :shy:

Iced Dragon
7 February 2008, 22:43
ok, is in orde.

e-Sata had ik verwijderd aangezien ik toch geen dergelijk apparaat gebruik. Ik dacht dat dit geen verschil zou uitmaken (er wordt toch geen signaal doorgezonden), blijkbaar niet dus ...

Soit, mag slotje op :shy: