Volledige versie bekijken : Klein probleem met Firefox



MartijnVDD
7 February 2008, 21:55
Ik had een plug-in voor Firefox geïnstalleerd (van de officiele site) voor een andere lay-out.
Die plug-in heeft altijd perfect gewerkt, maar vandaag gaf hij aan dat er een nieuwe up-date was voor die plug-in.
Ik heb die up-date geïnstalleerd en toen wou Firefox niet fatsoenlijk openen: ik zag enkel de tekst in zwart lettertype op mijn bureaublad staan, maar geen kader, andere lay-out of iets anders.
Toen heb ik Firefox maar gesloten via Taakbeheer.
Als ik nu Firefox wil openen, krijg ik weer de tekst op mijn bureaublad, deze keer van de "Sessie herstarten"-kader.
Ik heb Firefox al opnieuw geïnstalleerd, PC herstart...

Mosquitos
7 February 2008, 22:09
Ik had een plug-in voor Firefox geïnstalleerd (van de officiele site) voor een andere lay-out.
Die plug-in heeft altijd perfect gewerkt, maar vandaag gaf hij aan dat er een nieuwe up-date was voor die plug-in.
Ik heb die up-date geïnstalleerd en toen wou Firefox niet fatsoenlijk openen: ik zag enkel de tekst in zwart lettertype op mijn bureaublad staan, maar geen kader, andere lay-out of iets anders.
Toen heb ik Firefox maar gesloten via Taakbeheer.
Als ik nu Firefox wil openen, krijg ik weer de tekst op mijn bureaublad, deze keer van de "Sessie herstarten"-kader.
Ik heb Firefox al opnieuw geïnstalleerd, PC herstart...

Welk thema was het aub?

MartijnVDD
8 February 2008, 14:11
Ik weet niet precies hoe het heet, maar het was nogal een kinderachtig thema. ^^
Volgens mij was het iets met kids...

EDIT: Ik heb het opgezocht en het was Scribblies Kids.

EDIT2: Ik zie net dat er vandaag een nieuwe versie is uitgekomen met de melding "Fixes a terrible bug" of iets in die stijl.
Ik kan deze helaas niet installeren. =S
Als ik hem probeer te extracten opent er een kadertje, ik zal vanavond meer details posten want nu moet ik dringend weg. ^^

Mosquitos
8 February 2008, 16:12
Dit zag ik staan in reviews...


As soon as I updated to the 2.4 version, it completely failed and I was unable to use Firefox. I had to open it in safe mode and uninstall the version.
Zou dit ook eens doen.
Starten in veilige modus zodat er geen add-ons mee worden geladen en dan het thema verwijderen.
Eventueel ccleaner nog eens alles laten verwijderen nadien.

Firefox heeft een eigen veilige modus.
Dus je hoeft windows niet in veilige modus te starten.
Deze staat in je progamma menu normaal gezien.
Bij mij staat firefox als standaard browser en als ik in het startmenu rechtsklik op firefox kan ik daar ook veilige modus kiezen.
http://img85.imageshack.us/img85/903/naamloospw7.jpg

MartijnVDD
8 February 2008, 18:26
Ok, het probleem is opgelost.
Bedankt. =)