Volledige versie bekijken : Nieuwe MP3 speler



carl
8 February 2008, 21:52
Dag mensen,
Ik ben van plan om me een neiuwe MP3 speler aan te kopen omdat de vorige (PB v!be 300) begint te flippen en de batterij het laat afweten. Ik was op zoek naar iets met redelijk wat geheugen (4-8)GB, zeker een FM radio en van een degelijk merk. Ik had gedacht aan de zen v plus (8GB) of de zen (8GB). Ik dacht eerst aan de iets grotere zen, maar wat zijn de voordelen tegenoveer de kleinere zen v plus ? Film kijken erop zal toch niet gebeuren, aangezien beide max 12 FPS kunnen afspelen.

dannyma
8 February 2008, 22:28
mijn dochter heeft er zo eentje en is er heel tevreden over :) , ik gekocht voor haar kerst en nieuwjaar ;) .

carl
8 February 2008, 23:27
een zen of zen v plus ?

dannyma
9 February 2008, 16:44
zen v plus

seppevw
9 February 2008, 19:30
Ik heb vroeger nog zo een mp3 speler van creative gehad en das zeer degelijk gerief. Het kan moeilijk mis gaan als je iets van een degelijk merk koopt.
Mensen moeten echt 2x maal nadenken voor ze iets van een B-merk kopen.

carl
10 February 2008, 12:17
@dannyma: Is de ontvangst van dde radio goed ?

dannyma
10 February 2008, 13:47
@dannyma: Is de ontvangst van dde radio goed ?
deze had blijkbaar nog geen radio en hebben ze blijkbaar uitgebreid ;)dus kan ik daar geen antwoord op geven :eek:.

ajaxloverr
10 February 2008, 17:22
ik gebruik mijn mobiletelefoon (sony-ericksson Walkman200i) met radio, sterke mp3-speler and stuff werkt met M2 geheugenkaartjes. Met geheugenkaartje voor 70,-

w2d
13 February 2008, 18:12
Zelf gebruik ik een mobiel, als je daar geheugen insteekt is dat geweldig alles in een.

Verder heeft zen een mp3 speler uitgebracht met plaats voor een geheugen kaart. De Creative Zen, deze kun je voor 79,00 euro kopen op bol.com. Dan heb je 2GB, te weinig. Dan koop je gewoon voor 9 euro een micro SD kaart er bij. En voila voor 88 euro een mooie mp3/4 speler. Vooral handig als je toch meer muziek mee zou willen nemen op vakantie. Je koopt tegenwoordig voor geen geld grotere of meer geheugen kaartjes.