Volledige versie bekijken : kan ubuntu niet mooit maken



koenj
15 February 2008, 20:18
keb al alles geprobeert maar mijn ubuntu blijft maar lelijk. heeft er iemand een goei recept waardoor ubuntu mooi oogt, zoals windows (fraaie kleuren in plaats van lelijke schrille kleuren)???
kben over mijn overstap van windows naar ubuntu al heeel tevreden, alleen vind ik dat ubuntu echt lelijk is, en kvind maar geen mooi theme opt net, echt waar keb echt al dagen themes uitgeprobeerd

firefreak
15 February 2008, 23:07
Probeer dan eens Mandriva 2008 die heeft en cooler uitzicht. Ik ben daar zeer tevereden over.

Snakey
16 February 2008, 00:53
De KDE omgeving (Kubuntu) heeft wat meer eyecandy. Enlightment gaat zelfs nog wat verder. Je kan deze naast de standaard cleanere Gnome installeren op jouw Ubuntusysteem.

koenj
16 February 2008, 10:44
ok, maar is er een verschil in gebruiksvriendelijkheid tussen ubuntu en kubuntu? of is het alleen het uiterlijk dat verschilt???

kurt0015
16 February 2008, 12:37
Je draait een ander soort van grafische omgeving. Die Gnome en KDE zorgen dat alles netjes op het scherm komt in een bepaalde vormgeving.

je kan het zowat zien als van die thema software in windows enkel dan dat zei (Gnome en KDE) geheel appart werken maar toch in samenwerking met ubuntu.

Sorry als ik het verkeerd uitleg maar wist niet hoe ik het anders kon uitleggen.

koenj
16 February 2008, 12:51
ok bedankt voor de uitleg, kga voor kubuntu gaan

mag gesloten worden