Volledige versie bekijken : HDD van 320Gb op aspire 7720G



marnicvm
16 February 2008, 10:23
ik ben in het bezit van een acer aspire 7720G met een 320 GB hdd en heb een vraagje , hoe kan ik mijn harde schijfen die in 3 partities zijn verdeeld (bij aankoop reeds zo ) openen ? de c : kan ik openen maar de 3de schijf DATA D : kan ik op geen enkele manier openen en daar is bijna al 14 GB van in gebruik op de 69,5 gb en deze kan ik dus ook niet verkennen ,

vriendelijke dank voor jullie hulp

fews
16 February 2008, 12:30
ik ben in het bezit van een acer aspire 7720G met een 320 GB hdd en heb een vraagje , hoe kan ik mijn harde schijfen die in 3 partities zijn verdeeld (bij aankoop reeds zo ) openen ? de c : kan ik openen maar de 3de schijf DATA D : kan ik op geen enkele manier openen en daar is bijna al 14 GB van in gebruik op de 69,5 gb en deze kan ik dus ook niet verkennen ,

vriendelijke dank voor jullie hulp

dit is veel voorkomend bij "merk" pc's. ze maken gebruik van een zogenaamde "hidden partition" om de recovery op te plaatsen.
heb ff google angesproken en heb hier http://ezinearticles.com/?Access-To-The-Hidden-Partition-Pqservice&id=414487 een beschrijving gevonden ( wel in het engels) hoe deze zichtbaar en bereikbaar te maken.

veel suc6
fews:bow: