Volledige versie bekijken : Mediacenter onder Vista 64 bit.



Jule
18 February 2008, 23:59
Beste,
Hier ziet u de samenstelling van mijn pc'tje. (http://www.minatica.be/showpost.php?p=340166&postcount=43) Er staan enkele OS'en op waaronder Vista Ultimate 64 bit. Zowat alles werkt correct, alleen kan ik in mijn mediacenter geen tv kijken. Ik heb enkel de drivers van de pctv-kaart geïnstaleerd onder Vista. In XP gebruik ik het Pinnacle mediacenter die ik ook onder Vista zou kunnen gebruiken. Volgens mijn pc-boer is het echter perfect mogelijk om tv te kijken in het Vista mediacenter. Mijn vraag is hoe?

Mijn pc-boer zou dit ooit in orde brengen maar mochten we hier reeds vinden hoe het moet, het lijkt mij al zo aangenaam. Bij de keuze voor het ophalen van het digitale programmaboekje kan ik trouwens geen telenet kiezen. Telenet is mijn leverancier van radio en tv signaal. Bij het zoeken naar posten worden er geen enkele gevonden. Wie heeft voor mij het nodige deskundige advies? De uitleg voor dummies is wel reeds hoog gegrepen voor mij. Thanks!

dannyma
22 February 2008, 16:25
afstellen in media center als composiet zou het moeten doen nu weet ik niet of het composiet 1 of 2 is .

Baloeke
22 February 2008, 21:53
Kan het zijn dat je pctv-kaart niet geschikt is voor Vista 64 bit.

Jule
9 March 2008, 11:01
TV-kaartje is dual channel. Ik wil het kaartje gebruiken onder het mediacenter van windows. Met het mediacenter van Pinnacle, werkt het perfect. (Onder Vista 64 bit)

Baloeke
9 March 2008, 17:11
Heb je wel de juiste drivers? Kijk eens op de site van Pinnacle (http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Support/Consumer+Support/) daarvoor. Ik vind wel, uit je samenstelling je produckt, maar heelaas vindt ik alleen de drivers voor XP en Vista 32 bit.
Of anders heb ik niet goed gezocht :evil:

Jule
24 March 2008, 23:11
De dirvers heb ik niet online gezocht. Ik heb deze geïnstalleerd die op de meegeleverde cd staan. Ik heb geen enkele foutmelding gekregen en de fm-kaart wordt door Vista herkent. Maar ik zie nergens een compaliteitspack staan om deze te doen samenwerken met mijn mediacenter in 64 bit. Voor de 32 bit versie is deze inderdaad uit.
Is dat de reden dat mijn pc-boer weinig tijd heeft? Hij wacht tot het compaliteitspack voor een 64 bit versie uit is? :D :p