Volledige versie bekijken : Hitman pro nu zo doeltreffend ?



TheSla4er
20 February 2008, 10:28
Nu vraag ik mij of die hele bundel van software van hitman pro
nu wel zo efficient is en dat al die software niet het zelfde vind.

Ik gebruik een combinatie van spysweeper en spybot.
Ik heb al ondervonden dan adaware en spydoctor hetzelfde allemaal vinden.

http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/

Hierop staat ook een test van de software.
Nu is die hitman pro dan zoveel beter ?

Of kan ik misschien nog software toevoegen aan mijn combinatie ?

compuchrisje
20 February 2008, 19:21
Laatste versie van Hitmanpro die ik onlangs binnenhaalde, bevatte nog Adaware SE, terwijl die nu aan versie 2007 is. Ik heb het nooit "zijn werk" laten doen, omwille van dit feit al. Je kan net zo goed je pakketje losse software regelmatig zijn gang laten gaan, op voorwaarde dat je ze altijd eerst update voor de actie.

TheSla4er
20 February 2008, 19:29
dus eigenlijk alle software is zo goed ?

Op die test pronkt spysweeper die ik nu heb, maar vinden al die programma's bijna niet allemaal hetzelfde .... spysweeper + adawre ja, maar andere ???

Dus is het eigenlijk dan nog wel zo efficient of zijn er maar programma echt nodig ervan ? zoals die cws shredder of doet spybot die ?

compuchrisje
20 February 2008, 19:34
Wat bij virusscanners geldt, geldt niet voor malware of spywarejagers. Sommige malwareprogs durven al es een kleinigheid over het hoofd zien. Met twee of drie stuks gecombineerd overlappen ze elkaar en kan je redelijk gerust zijn. Als je bv Adaware, S&D, CWS-shredder, plus je CrapCleanertje gebruikt, én je up-to-date virusscanner, denk ik dat je twee oortjes op je kussen mag leggen. Met Spysweeper durft er al wat teveel weggeruimd te worden.

TheSla4er
20 February 2008, 20:52
bedankt !; bij spysweeper let ik er wel op wat hij allemaal verwijderd

Die CWS shredder is dat zo speiaal zit dit niet in spybot ofzo ?

Groeten virusscanner = Kaspersky dus

BTW: ik heb spyware blaster, tegen preventie helpt dit veel ? :D

J.W.
20 February 2008, 21:26
bedankt !; bij spysweeper let ik er wel op wat hij allemaal verwijderd

Die CWS shredder is dat zo speiaal zit dit niet in spybot ofzo ?

Groeten virusscanner = Kaspersky dus

BTW: ik heb spyware blaster, tegen preventie helpt dit veel ? :D

Was vroeger (lang geleden (versie 2.19 (laatste update))- nov 2005) een (goed) progje om "CoolWebSearch" van uw pc te verwijderen. Het werd overgenomen door Trend Micro en er werd nooit meer naar omgezien.

Het was in die tijd, samen met Ad-aware, Spybot en Spywareblaster zowat het enige progje dat gratis was.

TheSla4er
20 February 2008, 21:29
end ie spywareblaster helpt dit veel ?

Dus cws shredder doet dus niet zoveel ?Verwijderen andere antispyware die Coolwebsearch ook of niet?

J.W.
20 February 2008, 22:07
end ie spywareblaster helpt dit veel ?

Dus cws shredder doet dus niet zoveel ?Verwijderen andere antispyware die Coolwebsearch ook of niet?

1. - Spywareblaster: Verwijdert geen spyware of iets dergelijks. Het is een passief progje dat alleen belet naar sommige sites te gaan, het installeren van sommige (duizenden soorten) ActiveX en sommige cookies.
Elke 14 dagen eens updaten en voor de rest moet u er niet naar omkijken.

Het komt in grote trekken overeen met het "immuniseren" bij Spybot.

2. - CWShredder kunt u tegenwoordig rustig verwijderen (wegens niet meer up-to-date). De andere anti-malware of anti-spyware programma's kunnen dit ook.
CoolWebSearch is iets van vroeger. Er zullen nog weinig pc-gebruikers zijn die hier al van gehoord hebben, laat staan het op hun pc gehad hebben.

TheSla4er
20 February 2008, 22:36
owkidokie bedankt !

atlantis
21 February 2008, 11:10
zal dus doe CWShedder ook maar verwijderen zeker? draai hem nochthans net zoals de andere prog's 1 x per week...maar inderdaad, tot nu toe nog nooit iets gevonden..

atlantis
22 February 2008, 19:19
hoe verwijder trouwens die CWShredder best?? Staat niet in de lijst van geïnstalleerde software.........gewoon deleten lijkt me niet de juiste manier vandoen...

J.W.
22 February 2008, 19:44
Gewoon de map verwijderen van waaruit u het hebt geïnstalleerd. Er is geen andere manier. Daarna me CCleaner of een gelijkaardig programma eens zoeken op overgebleven sleutels. Het progje installeerd vanuit die map een snelkoppeling naar uw bureaublad en dat is alles. Bij vorige versies moest u de map waarin het stond openen, op de exe-file klikken en dan werd het progje geopend. Na het sluiten was het terug verdwenen. Bij de laatste versie (2.19) plaatste het een snelkoppeling op het bureaublad die er bleef staan na het sluiten.

atlantis
22 February 2008, 20:56
thanks!