Volledige versie bekijken : Incredimail



ElkeM
20 February 2008, 17:43
Hey, vanmorgen besloot ik mijn pc te formatteren. Omdat er belangrijke mails in mijn incredimail stonden heb ik er een backup van gemaakt. Door te kiezen voor gegevens overbrengen naar nieuwe computer. Dit alles is zonder enig probleem gelukt en ik kreeg netjes een rar.bestand afgeleverd. Daarna pc geformatteerd en opnieuw geinstalleerd, incredimail erop gezet en nu wilde ik de mails terug ophalen. Dus gekozen voor gegevens overbrengen van oude computer ... maar eerst moest ik een map selecteren (rarbestand kon ik niet selecteren). Dus heb ik de bestanden uitgepakt in een map. Die proberen te importeren maar dan kreeg ik de melding dat ik de map Incredimail Data.cab moest selecteren. Deze kan ik nergens terugvinden, dus heb ik mijn uitgepakte rarmap maar zo genoemd en deze proberen te importeren. Helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding en kan ik mijn belangrijke mails maar niet terug in mijn incredimail krijgen... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heeft het iets te maken met een andere versie binnen incredimail ofzo? Ik heb die mails echt nog nodig... Alvast bedankt!

berger
20 February 2008, 23:36
Ik ken niets van incredimail, maar doe toch maar een poging gezien er geen andere reacties zijn. Misschien kan deze pagina u helpen :
http://www.incredimail.com/incredimail/help_center/help_article.aspx?article_id=242&lang_id=9&referrer_id=5