Volledige versie bekijken : scanner probleem



Gilberto
21 February 2008, 22:50
ik heb een psc 1315 van hp, het toestel heeft altijd perfect gewerkt, maar gisteren wilde ik een document inscannen en toen deed de scanner opeens niks meer, de printer werkt wel perfect
ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet
ik heb ergens op een forum gelezen van iemand die ook scanproblemen gekregen heeft nadat hij IE7 geïnstalleerd had, ook ik heb IE7 geïnstalleerd het één heeft misschien niks met het andere te maken, maar ik vermeldt het toch maar eens
is er iemand die me kan helpen

Baloeke
22 February 2008, 22:24
IE7 heeft daar volgens mij ook niets mee te maken.
Wat bedoel je met document inscannen? Is dit via het (bijgeleverd) programma?
Als je een document wil inscannen brand de lamp?
Kan je, omdat het en all in one is een document kopieren zonder gebruik te maken van je pc?

compuchrisje
22 February 2008, 22:51
Het is mogelijk dat de updates er voor iets tussen zitten en nee, niet bepaald Internet Explorer. Het beste is om even naar de HP site te gaan om te kijken of er evt een update nodig is van je drivers voor de scanner. Handig zou ook zijn als je je besturingssysteem had vermeld, Vista geeft wel méér problemen met hard- en software.

Gilberto
22 February 2008, 23:08
probleem is ondertussen opgelost
ik ben op de site van HP gaan kijken en heb de controle laten doen om te zien of ik andere drivers nodig had, en wat bleek na installatie van IE7 had ik een andere driver nodig, die is automatisch geïnstalleerd via HP en nu werkt alles als te voren, de schuldige was wel degelijk IE7

Baloeke
22 February 2008, 23:38
:good: Mooi Gilberto dat je dit laat weten. Wat de ene update toch problemen kan zorgen voor wat anders. Probleem dus opgelost dan gaat deze op slot ;)