Volledige versie bekijken : Reisblogs



Trax
22 February 2008, 10:48
Hey iedereen,

aangezien ik nogal graag reis heb ik al heel wat stuff (foto's, filmpjes, tekst) on line staan van mijn voorbije reizen. Foto's staat hier en daar, tekst op blogspot, kortom verspreid. Maar ik ben eigelijk op zoek naar een (reis)blog die goed genoeg is om alles te bewaren. Dus op een degelijke manier foto's, tekst, filmpjes. Hij moet duidelijk zijn en overzichtelijk en mag ver gaan in aanpasbaarheid.

Onlangs kwam ik journyl tegen, maar werkt absoluut niet goed en zit precies nog maar in een zeer vroege beta fase want is echt niet praktisch.

Dus als iemand goeie tips heeft voor zo'n blogs zijn die altijd meer dan welkom, het beste wat ik tot hiertoe gevonden heb ik blogspot.

Alvast erg bedankt!

Mosquitos
22 February 2008, 13:15
Hey iedereen,

aangezien ik nogal graag reis heb ik al heel wat stuff (foto's, filmpjes, tekst) on line staan van mijn voorbije reizen. Foto's staat hier en daar, tekst op blogspot, kortom verspreid. Maar ik ben eigelijk op zoek naar een (reis)blog die goed genoeg is om alles te bewaren. Dus op een degelijke manier foto's, tekst, filmpjes. Hij moet duidelijk zijn en overzichtelijk en mag ver gaan in aanpasbaarheid.

Onlangs kwam ik journyl tegen, maar werkt absoluut niet goed en zit precies nog maar in een zeer vroege beta fase want is echt niet praktisch.

Dus als iemand goeie tips heeft voor zo'n blogs zijn die altijd meer dan welkom, het beste wat ik tot hiertoe gevonden heb ik blogspot.

Alvast erg bedankt!

Heb je al eens 1 van deze 3 in dit artikel geprobeerd?
http://www.travelfish.org/feature/91


Conclusion
The above are just three of hundreds of different blogging tools available, but I really found the Travellerspoint offering to really stand out from the crowd -- an excellent product is almost all aspects. If it doesn't work for you try out Travelblog -- it ain't pretty, but it's fast and works really well. We'd only recommend Travelpod if you opted for the upgraded, advertisement-free solution.

Trax
22 February 2008, 14:56
ja maar allen niet overzichtelijk genoeg