Volledige versie bekijken : je moet er maar opkomen.



Pilote
23 February 2008, 06:57
Kijk hier maar eens op electrabrol (http://www.electrabrol.be/index.html)

Efzeske
23 February 2008, 10:53
Tzal gaan tijd worden dat ook de consument hierin eens een duidelijke keuze maakt!
Electrabel blijft groot en doet wat ze wil, zolang wij als consument niet veranderen!
Ik ga gegarandeerd voor Ecopower :good:

Mensen, wordt ook eens een keer wakker :angry:

Baloeke
23 February 2008, 15:58
een dt fout moet een kunnen he

compuchrisje
23 February 2008, 21:17
Ik wàs al wakker hoor, maar heb je de alternatieven en hun gevolgen ook al bekeken? Hoeveel "zwaaipalen" moeten er ingeplant worden om de vraag van de gebruiker te dekken? Ik vrees dat België toch wat te klein is daarvoor.
Bio-electriciteit produceert dan weer zwavel, steenkool CO2, ga maar verder...
De verkoopstechniek in België bekijk ik nu zo: eerst je potentiële klanten van alles opdringen, tot ze zelf geloven dat ze het nodig is en ze dan systematisch terug alles afnemen, nog wel tegen extra betaling.

Fakke_Berto
24 February 2008, 09:33
Een soort van drugdealer dus....

Efzeske
24 February 2008, 10:32
@ Baloeke : is ni erg hoor, ik moet met schrijven mijn centjes niet verdienen :D

@ compuchrisje : Je hebt gelijk hoor, maar vroeger had men de keuze niet. En 't is toch frappant wanneer de consument dan toch eindelijk kan kiezen, ze toch weer gaat voor verdelers die hun energie op een vervuilende manier opwekken, terwijl 'groene stroom' beschikbaar is. Als ik kon zette ik zo'n zwaaipaal in mennen hof. En ik ben toch ook van mening dat wanneer je zegt dat belgië waarschijnlijk te klein is om geheel te voorzien van windenergie dat een beetje voorbarig is. Er zijn ten eerste ook nog andere manieren (water bvb) en ten tweede is het net zo makkelijk om met het verdwijnen van de grenzen energie op te wekken in bvb frankrijk om daarmee een gedeelte van belgië te voorzien. Europa moet gewoon es een beetje moeite doen, ons aardgas komt ook niet uit ons eigen land !