Volledige versie bekijken : 2 Monitors.



3raGnicS_
26 February 2008, 19:13
Hallo ,

Ik heb een vraagje hoe je 2 monitor's op 1 pc aansluit.

Bij de meeste computers als je bij Configuratiescherm -> Beeld -> instellingen gaat.. Staat er Scherm 1 & Scherm 2

Maar da staat niet bij mij :damn:

Obsessed
26 February 2008, 22:33
Als je de standaard NVIDIA-driver van Windows hebt geinstalleerd staan, dan heb je die schermen idd niet. In dat geval gewoon de nieuwste driver voor uw Graka hier (http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us)downloaden en installeren.
Het kan natuurlijk ook dat je niet op de juiste plaats kijkt :damn:.

In elk geval: Beeldeigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> Tabblad Geforce ... --> Meerdere beeldschermen installeren.

3raGnicS_
26 February 2008, 23:31
Als je de standaard NVIDIA-driver van Windows hebt geinstalleerd staan, dan heb je die schermen idd niet. In dat geval gewoon de nieuwste driver voor uw Graka hier (http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us)downloaden en installeren.
Het kan natuurlijk ook dat je niet op de juiste plaats kijkt :damn:.

In elk geval: Beeldeigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> Tabblad Geforce ... --> Meerdere beeldschermen installeren.

Als ik die Driver installeer die jij zegt ; komt er :: Oudere Stuurprogramma's Installeren??

Heb ik natuurlijk niet gedaan , bij Tabblad GeForce8800GT staat 't inderdaad voor meerdere schermen , maar moet ik die eerst inpluggen dan?

Obsessed
26 February 2008, 23:44
Als ik die Driver installeer die jij zegt ; komt er :: Oudere Stuurprogramma's Installeren??

Dat wil dus zeggen dat je een ongeschikte driver hebt geinstalleerd staan, want de link die ik hierboven aangeef is de autodetectie van NVIDIA.
Na uw goedkeuring (= installatie ActiveX) controlleert die zelf welke graka je hebt, en bied bijgevolg de meest geschikte driver aan.
Aangezien het u zegt dat je een recentere driver hebt, lijkt het me logisch dat dat nooit de meest geschikte voor uw graka kan zijn (volgens NVIDIA althans, maar ze zullen hun eigen GPU's toch wel kennen hé).

Toch lijkt het me straf, aangezien uw Graka toch wel zeer recent is.

Obsessed
26 February 2008, 23:47
Heb ik natuurlijk niet gedaan , bij Tabblad GeForce8800GT staat 't inderdaad voor meerdere schermen , maar moet ik die eerst inpluggen dan?

Zelf heb ik nog niet met meerdere schermen geexperimenteerd, maar ik veronderstel dat uw systeem het tweede scherm moet kunnen detecteren voor gebruik. Dus, idd eerst aansluiten ;).

3raGnicS_
26 February 2008, 23:49
Ik heb het gevonden , Ik heb 2de beeldscherm aangesloten & dan kon je dus wel kiezen tussen 1 & 2 :D

Als ik nu met muis naar rechts ga kom ik op rechter scherm :p is wel handig voor 2 dingen tergelijk te doen .. Je kunt het van links naar rechts slepen :D thxn , mag slotje op

Obsessed
26 February 2008, 23:53
Blij dat het in gelukt is :good: