Volledige versie bekijken : Verbruik youtube



nadeattack
27 February 2008, 22:11
Hallo iedereen, ik zit met een vraagje.

Sommige van mijn vrienden beweren dat films bekijken van youtube niets veranderd aan je verbruik in down/upload.

Ik ben ermee in discussie gegaan omdat ik daar eigelijk amper iets van geloof. Kan iemand mij hier meer info over geven, of mij ongelijk geven en zeggen dat het idd niets verbruikt?

Groetjes

ghost
27 February 2008, 22:49
Simpel alle filmpjes wat je ONLINE bekijkt verbruikt uw download en een beetje upload.

berger
27 February 2008, 22:49
Als je iets bekijkt dat niet op uw PC staat dan moet het toch eerst gedownload worden, meestal naar tijdelijke bestanden op uw PC. Anders ga je dat niet kunnen zien.

nadeattack
27 February 2008, 23:21
Bedankt iedereen :)
Nu ben ik toch zeker, als ik in discussie ga dat ik effectief gelijk heb :D

dannyma
28 February 2008, 00:04
zeker dat het af je meter gaat maar al bij al valt het mee ondervindt ik hier met de kinderen .
maar heb hier dan ook groote download vermogen mischien valt het dan niet zoveel op .

nojs
28 February 2008, 09:18
Dat vind ik een beetje een domme uitspraak.
Denken u vrienden dat ALLE filmpjes van youtube op u harde schijf staan ofzo :p
Als dat niet zo is moet je ze downloaden = verbruiken van je download limiet!

Baloeke
28 February 2008, 11:19
Alles wat je op het internet doet is downloaden of uploaden. Ook al kijk je online naar een filmke van YouTube ergens op je harde schijf wordt dit als een tijdelijke file opgeslagen. Je download eigenlijk zonder dat je het weet.

GuntherS
28 February 2008, 17:13
Inderdaad, en bij langere filmpjes kan het soms zelfs een aanzienlijke grootte aannemen..