Volledige versie bekijken : nieuwe slogan van de post



rommeke
2 March 2008, 12:00
http://img238.imageshack.us/img238/2605/depostzq8.jpg

2B's
2 March 2008, 12:16
Dan is de vraag.... met wie doet de vrouw van de postbode het? De loodgieter - electrieker of .... met jou?

Sarana
2 March 2008, 17:55
Of nog : Wie heeft er tijd voor een pint op het werk?

Wij zitten hier met zo een postbode opgescheept. Valt soms om met fiets en al en steekt de post voortdurend in de verkeerde bus. Ook komt hij uren later de post brengen dan zijn collega's.
Als je dat gaat melden in het postkantoor zeggen ze dat die mens problemen heeft en zijn ronde trager doet dan anderen en dat hij alleen na het werk drinkt.:eek: Waarschijnlijk zoveel dat dat de volgende morgend nog duidelijk merkbaar is:p

Baloeke
2 March 2008, 18:11
Vroeger kwam hier de postbode met zijn fiets. Op hem kon je de klok gelijk zetten, behalve bij de uitbetaling van de pensioenen. Nooit zat er een brief verkeerd in de bus.

Nu komt een andere met zijn bromfiets, soms is hij er al om 08.30 uur, andere dagen is hij er om 11.30 uur nog niet. Dikwijls vindt ik in mijn bus post van de buren.
Of komt dit door de Geo-route?

dannyma
2 March 2008, 18:25
ik woon in groote stad en met de postbode van hier kan je klok nog altijd juist zetten , alleen wat hij of zij er soms in steekt ben ik niet tevreden ;) .

Fakke_Berto
2 March 2008, 19:14
Vreemd. Ik heb die afbeelding nog nooit gezien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het bestuur van De Post zo een dubbelzinnigheden zou gebruiken.
En over die postbodes. Vroeger waren het allemaal gemotiveerde statutairen die hun beroep met verantwoordelijkheidsgevoel uitoefenden. Tegenwoordig worden die vervangen door contractuelen met een contract van 18 maand. Waar is de motivatie dan naartoe? Velen van hen willen maar één ding....zo snel mogelijk naar huis. Dan steekt het niet meer zo nauw.

compuchrisje
2 March 2008, 20:33
't Is idd zo dat de Post als staatsdienst flink achteruitboert. Ook dààr heerst het motto voor de klanten: meer betalen voor minder service, wat resulteert in minder gebruik, dus snel overtollig personeel. Met de geo-routes hebben ze de weinige nog gemotiveerde mensen alle moed ontnomen. Wie vroeger zijn postbode nog kende, vond dat heel normaal, nu kan je elke dag iemand anders aan je brievenbus zitten frutselen.
In het begin van de reorganisatie kwam het erop neer, dat praktisch àlle brieven van de straat gewoon in onze brievenbus zaten. Een paar keer heb ik die dingen aan de juiste personen bezorgd, maar na een tijdje .. Beetje van mijn oren gemaakt op het postkantoor dat ook op de lijst staat om te verdwijnen. In heel groot Beveren zal maar één postkantoor voorlopig nog blijven bestaan, voorlopig, want twijfelachtig. Daarna zouden we al naar Sint-Niklaas moeten (16 km). Voor oudere mensen die daar ooit hun spaarboekje bij opgestart zijn een ramp.
Wat ik wél moet opmerken over de afbeelding: de brievenbus valt compleet binnen de eisen, qua maten en over de hoogte kan facteurke niet echt klagen vind ik.

nojs
3 March 2008, 11:51
De post,
Kwestie van gezond verstand

:p LOL

Fakke_Berto
3 March 2008, 16:27
Dit is precies een valse postbode. Zoniet ene uit een ander land. Het type fiets klopt niet, die tassen achteraan ook niet en postbodes dragen tegenwoordig een pet ipv een kepie.

Milo
3 March 2008, 16:27
Die stond als desktop ;)
En euh ... den IT van de Post is nie slecht te nomen momenteel zenne :)