Volledige versie bekijken : medion



wimpie99
2 March 2008, 12:11
hallo

in den aldi staan frequent computerassemblages aangeboden van het merk Medion , wat is jullie ervaring met dit merk en zou dit betrouwbaar zijn

dank u

Kpt Gibson
2 March 2008, 12:24
Ik heb een medion en ik ben tevreden over de kwaliteit. Het enige nadeel aan de PC's van de aldi is dat het moederbord gemaakt is voor de stukken die erin zitten. Dus zijn er niet echt extra slots voor uitbreiding van de hardware.

Alhoewel ik zelf al een ander VGA gekocht heb en extra RAM heb geplaatst.

Fakke_Berto
2 March 2008, 18:48
Ik ben zeer tevreden over die paar die ik hier staan heb. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

nojs
3 March 2008, 10:23
Ik heb een medion en ik ben tevreden over de kwaliteit. Het enige nadeel aan de PC's van de aldi is dat het moederbord gemaakt is voor de stukken die erin zitten. Dus zijn er niet echt extra slots voor uitbreiding van de hardware.

Alhoewel ik zelf al een ander VGA gekocht heb en extra RAM heb geplaatst.

Vroeger was Medion exclusief van Aldi.
Nu niet meer. Je kan ook Medion PC's kopen in Makro.
Ik heb er ook 2. Ben er erg tevreden van. Het is alleszinds geen brol.
Maar als je een überzotte pc wil zal je toch nog iets meer moeten uitgeven.

Milo
3 March 2008, 16:51
Ik heb als Pc techneut met een 200tal klanten een groot aantal klanten met een Medion Pc .
Velen gingen hier om naar de ALDI ( wegens prijs :) )

Ik kan 2 dingen hierop kwijt :

Is het BROL : Neen
Duur : NEEN , want voor zo'n materiaal te verkopen an zo een prijs ..... doe maar zenne !!!

Ik kan da niet .... echter , Aldi kan dat omdat ze in hééééééééééééééééééééél grote hoeveelheden kunnen aankopen ( verminderd aankoopprijs : ))

En nog andere redenen ... Echter kwil hier weer geen pro - Contra Aldi Medion beginnen ontketenen.

Mijn ervaring , alsook de ervaring van klanten is : GOED :)

meeste MEdion fouten waren user related.... ( Pebcak)

compuchrisje
3 March 2008, 16:54
Onlangs laptop van een neefje onder handen moeten nemen. Het ding deed gewoon niks meer, oorzaak: fout downloadgedrag. Het kastje is terug bij de eigenaars beland, doet het prima. Voor dàt type Medion was het gebruik niet geschikt, het werd als gamespc gebruikt. Voor multimedia, kantoortoepassingen, grafische progs: qualified!